Twelvth

424 41 49
                                    

Nevetve nyitottunk be a lakásuk ajtaján. Az egyik szobából lágy zongora szó szűrődött ki. Halkan beosontam a szobába. Grayson ült a zongora előtt, szemei becsukva.

"Broo! Ideje videózni!" rontott be a szobába Ethan.

Grayson megugrott a széken és idegesen mordult egyet. Mérgesen néztem Ethanre,majd nyakon vágtam.

"Au! Ezt miért?" mordult fel.

"Mert egy f@sz vagy, azért. Olyan jó volt hallgatni!" sóhajtottam szomorúan

"Ch! Csak sérti a füledet Grayson zongora tudása." legyintett

"Kell egy pofon is?" emeltem fel a kezemet.

"Nem, kösz." vakarta meg a tarkóját.

"Na jó, menjünk." sóhajtotta Grayson,majd elhagyta a szobát.

"Ügyes vagy Creates fiú." forgattam meg a szemeim,majd én is elhagytam a szobát.

Besétáltam a konyhába. Grayson éppen az üdítőket igazította.

"Vedd ki a fiókból a sokkolót." mosolygott rám.

Kinyitottam az egyik fiókot, majd elővettem a lila sokkolót. Ethan közben belépett a szobába.

"Itt a sapka, benne vannak a papír fecnik" tette le az asztalra a sapkát.

"Kezdhetjük? Kérdezte Grayson.

"Aha, Hazel, te meg ügyelsz a kamerára, Jó?"mosolygott rám Ethan.

"Persze." mosolyodtam el,majd elkezdték a videót.

~~~~

"Következő kedden újra találkozunk! Sziasztok!" kiáltották, mire Ethan hozzáérintette Graysonhoz a sokkolót. Elnevettem magam, míg Grayson üvöltött. Ethan leesett a székről, annyira nevetett.

"Haz, öld meg." sziszegte Grayson.

"Hát jó." mosolyodtam el. Odasétáltam Ethan mellé,majd elkeztem csikizni.

"Hagyd abba!" nevette.

"Soha!" kiáltottam vigyorogva

"Biztos?"kérdezte,majd a pólóm nyakánál fogva közelebb húzott magához. Ajkait a számra tapasztotta.

"Ethan!" kiáltottam elpirulva,majd ellöktem magamtól.

"Haz!" kiáltotta Grayson.

"Szeretlek." suttogta Etan.

"Ethan.." suttogtam.

Twitter |e.d. [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora