Third

433 44 4
                                    

Brr brr

Morogva nyúltam a telefonom után. Hurrá, valakinek sikerült felébresztenie.

Ethan Dolan: Jó reggelt szépségem 💗 Ideje felkelni

Pretty face: Neked is Ethan ☺

Ethan Dolan: Hogy aludtál?

Pretty face: Nehezen. Megint megfájdult a szivem. 😥

Ethan Dolan: Miért nem írtál azonnal? 😲

Pretty face: Nem akartalak felébreszteni.

Ethan Dolan: Nem lett volna baj belőle. Azonnal ott lettem volna💗

Pretty face: És Hogyan jutottál volna be?

Ethan Dolan: Felmászok az erkélyednél futó növényen.

Pretty face: Jaa, szóval modern Rómeó és Júlia erkélyjelenet lett volna?

Ethan Dolan: Neem! Ez csak E-ről & Hazel-ről szólna! Majd egyszer valaki leírja a szerelmes történetünket.

Hangosan felnevettem az üzenet elolvasása után,mire anyám berontott az ajtómon.

"Mi történt?"

"Csak Ethan írt."

"Oh! Akkor jó"

Ethan Dolan: Na,mit szólsz hozzá?

Pretty face: Benne vagyok Ethan

Ethan Dolan: Most gondolom elnevetted magad és fülig pirultál.

Összehúzott szemekkel néztem körbe a szobában,hátha kandi kamera van elhelyezve valahol. Végül vállrándítva visszavezettem a tekintetem a telefonomra.

Pretty face: Honnan tudod?

Ethan Dolan: Belátok az ablakodon.

Ahogy elolvastam az üzenetet azonnal felpattantam az ágyamról és kifutottam az erkélyre. Egy integető Ethannel találtam szemben magam.

"Ezt meg mikor?"

"Mondtam,hogy gyorsan itt tudok lenni"-vigyorogott el,majd előhúzott egy rózsát a háta mögül.

"Nem kellett volna.-mosolyodtam el,majd megtámaszkodtam a kezemmel.

"Mondtam,hogy ez egy E & Hazel szerelmi történet lesz."mondta mosolyogva,majd elkezdett felmászni az erkény mellett futó növényen. A rózsát a fogai közé vette,úgy kezdett el mászni.

"Le ne ess."kiáltottam le neki.

"Nem fogok"morogta,majd felmászott mellém. Vigyorogva átadta a rózsámat.

"Köszönöm"pusziltam meg arcát,majd megöleltem.

"Máskor szólj ha baj van." nézett rám összehúzott szemöldökkel.

"Igenis,apa."nevettem el magam.

"Neked csak E."Kacsintott rám,majd nyomott egy puszit a homlokomra és lecsúszott a növényen.

"Most meg hova mész?-kiabáltam le

"Van egy kis dolgom még, gondoltam megleplek."Este beszélünk!"kiáltotta,majd integetve elszaladt egy kocsihoz. A kocsi morogva gördült el.

Nagyot sóhajtva szippantottam bele a rózsába és sétáltam vissza a szobámba.

Brr brr

Grayson Dolan: Összeilletek 😉

Pretty face: Hm?

Grayson Dolan: Én fuvaroztam el Ethant. Hd-ből néztem a műsorotokat.  Még le is videóztam

Pretty face: Mutasd!😮

Grayson Dolan megjelölt egy bejegyzésben.

A kis romantikus Ethan!😂😶

Pretty face: Te feltetted a netre?!

Grayson Dolan: Szivesen ❤

Pretty face: Úristen.

Miután elküldtem az üzenetet elkezdett őrült módjára rezegni a telefonom.

Brr brr brr brr

Kiléptem a beszélgetésből és meglepődve tapasztaltam,hogy rengeteg ismeretlen ember követett be.

Mosolyogva kattintottam rá Grayson posztjára és legörgettem a kommentekig. Rengeteg ember kérdezte,hogy ki vagyok.

Úgy látszik híres lettem.




Twitter |e.d. [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now