Ásítva nyújtóztattam meg elernyedt végtagjaimat. Hajamat kiseperve a szememből keltem fel az ágyról. Majdnem orra estem Ethan cipőjében, ami pont előttem hevert a földön. Tekintetemet az ágyra vezettem. Pár morgás hallatszott, mire elmosolyodtam. Újra előre néztem,majd megkerestem a ruháimat. Felvettem őket, majd visszasétáltam Ethanhez. Leültem az ágyra és játszani kezdtem pár hajtincsével. Orrát nyuszi módjára felhúzta és a hajába túrt. Oldalra fordult, szembe velem. Majdnem leestem az ágyról, de a kezem után kapott.
"Hova, hova?" mordult meg álmos hangon.
"Haza. Csak el akartam köszönni." suttogtam.
"Nem mész sehová sem." morogta,majd magára húzott.
"Ethan. Mennem kell."suttogtam a fülébe,de megrántotta a vállát.
"Twitteren beszélünk. Esküszöm." nyomtam egy puszit a homlokára.
"Jó." forgatta meg a szemeit,majd egy csókot lehelt forró ajkaimra.
"Szeretlek E-tee-wee-tee." nevettem rá.
"Csak így ne hívj." morogta,majd a fejére húzta a párnáját.
"Hisztis." nevettem,majd felálltam az ágyról. Utoljára vissza Néztem Ethanre.Hisztis fejjel nézett oldalra,majd elmosolyodott és rám nézett.
"Kibirod." kacsintottam rá,majd elhagytam a szobát.
Kiábáltam egy sziát Graysonnak,majd haza sétáltam. Épphogy haza értem,már meg is rezzent a telefonom. Feloldottam a képernyőzárat és Grayson neve villant fel. Megnyitottam a Twittert.
Grayson Dolan fényképet küldött
Elnevettem magam a kép láttán. Mosolyogva válaszoltam a képre.
Pretty_face: Álomszuszék
Graysondolan: Fárasztó lehetett az este (͡° ͜ʖ ͡°)
Pretty_face: Hülye 😂🖕
Graysondolan: De így szereted 😜
Pretty_face: Szeretlek* titeket*
Graysondolan: De őt jobban
Nagyot sóhajtva dőltem neki az ajtónak és csúsztam le a földre.
Igaza van Graysonnak. Ez csak egyet jelenthet. Halálosan szerelmes vagyok Ethan Grant Dolanba.Ha már nemrég jött ki a Gone albumjuk, na meg Old Magcon 😍❤