on yedi;; aptal kurallar sorunsalı

5.9K 506 91
                                    

öğrenci yoo mi,

geçen haftadan beri hiç konuşmuyoruz, sana bakmıyorum ve olabildiğince uzaklaşmaya çalışıyorum.

bugün gelip bana bir sorun olup olmadığını soruyorsun.
ben ise başımı hayır anlamında iki yana sallarken hızlıca yanından gitmeye kalkışıyorum.

kolumdan tutuyorsun ve gitmemi engelliyorsun.

en sonunda uzun zamandır birleşmeyen gözlerimizi birleştiriyorum ve doya doya sana bakıyorum.

gözlerini kaçırıyorsun ve elini kolumdan çekiyorsun.

"efendim, bir hata mı işledim?" diye soruyorsun ve bende içten içe kendime kızıyorum. "sorun yanlış anlaşılmaysa böyle biri olmadığınızı biliyorum," diyorsun ve yeniden gözlerini bana çeviriyorsun.

en sonunda kendimi topluyorum ve, "nereden bilebilirsin ki? bana neden güveniyorsun yoo mi?" diye soruyorum.

bir an affalıyorsun. "ç-çünkü siz öğretmenimsiniz," diyorsun.

etrafıma bakıyorum ve kimsenin olmadığını görünce bu sefer ben senin kolundan tutuyorum ve üzerine eğiliyorum.

"yani?"

"y-yani bu kurallara aykırı."

sırıtıyorum. "sen de bir öğrencisin fakat derslerde fotoğraflarımı çekiyorsun. sanırım bu da kurallara aykırı, huh?"

gözlerin doluyor ve benden kurtulup koşarak uzaklaşıyorsun.

bu iş burada bitmeyecek yoo mi.

-matematik öğretmenin tae hyung

hagsaeng;; taehyung ✅ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin