öğrenci yoo mi,
bugün okuldan mezun oluyorsun ve seni evinden almaya geliyorum.
ailen ile mezuniyetinden sonra tanışmam gerektiğini söylüyorsun bu yüzden arabaya gelmeni bekliyorum.
arabaya bindiğinde gözlerimi senden alamıyorum ve uzunca bir süre kendime gelmeye çalışıyorum.
"iltifat ederseniz, utanacağım," diyorsun kıkırdayarak.
bakışlarımı en sonunda vücudundan çekip gözlerine bakıyorum. "yah! neden bu kadar kısa giyindin?" bağırmamla birlikte yüzün düşüyor ve önüne dönüp kollarını göğsünün altında çapraz birleştirip, trip moduna geçiyorsun.
"ne bekliyordum ki!"
"seni duyabiliyorum."
"güzel!"
"ah, cidden şu kız..."
arabayı sürmeye başlıyorum ve arada sana göz ucuyla bakıyorum. "hey, yoo mi. neşelen, bugün mezun oluyorsun. erkek arkadaşınla özgürce dolaşabileceksin."
bana cevap vermiyorsun ve camdan dışarıya bakmaya devam ediyorsun. iç çekerek arabayı kenara çekiyorum.
"bana bak, yoo mi." kaşlarını çatarak bana dönüyorsun.
kemerimi çıkarıp, üstüne doğru eğildiğimde sinirli halinden eser kalmıyor. şaşkınlıkla yapacağım hamleyi beklerken fazla sert olmamasını umarak dudaklarımla, dudaklarını örtüyorum. şaşkın olduğun için uzunca bir süre tepki vermiyorsun ama ben giderek yoğunlaştıkça karşılık vermeye başlıyorsun.
acemisin ve ilk öpüşmen olduğunu anlayabiliyorum.
ellerimi suratına yerleştirirken sense ellerini ensemde birleştiriyorsun.
nefes almak için ayrıldığımızda alınlarımızı birbirine yaslıyoruz.
"zaten güzelsin, iltifat etmeme gerek var mı?"
gülümsüyorsun ve "seni seviyorum," diye fısıldıyorsun.
gülümsüyorum ve "seni seviyorum," diye fısıldıyorum.
yoo mi, seni gerçekten seviyorum.
-matematik öğretmenin tae hyung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hagsaeng;; taehyung ✅
Fanfictionöğrenci yoo mi, neden matematik dersini sevmiyorsun? {hagsaeng serisinin ilk kitabıdır, diğer kitaplar ile bağlantısı yoktur.}