yirmi yedi;; itiraf

5.9K 482 170
                                    

öğrenci yoo mi,

ceza sınıfında seni bekliyorum ve sen gelince kapıyı kilitlemeni söylüyorum. eğildikten sonra dediğimi yapıp bana en uzak sıraya oturuyorsun.

yanına gelmek zor değil, neden çıkmaz sokakta olduğunu ısrarla anlamıyorsun?

dediğim gibi yapıp yanına geliyorum ve önündeki sıraya oturduktan sonra bedenimi sana doğru çeviriyorum.

yine ellerinle oynuyorsun ve ben boş sınıfta hızlı nefes alış verişlerini duyuyorum.

"öğrenci," diye sesimi yükseltiyorum. kirpiklerinin altından bana bakıyorsun. "neden bana bakmıyorsun?"

"bakıyorum efendim," diyorsun başını dikleştirerek.

"seninle ne yapmalıyız?"

"ceza saatine kadar burada kalacağım, siz gidebilirsiniz efendim."

"yoo mi!" aniden ayağa kalkmamla yerinde sıçrıyorsun.

"e-efendim?"

önünde çömeliyorum ve derin bir nefes alıyorum.

"senden hoşlanıyorum."

gözlerin yerinden fırlayacak kadar çok şaşırıyorsun. "n-ne d-dediniz?"

gözlerimi deviriyorum. "senden hoşlandığımı söyledim."

"ne yapmalıyım?" kendi kendine söylenirken oldukça sevimli gözüküyorsun ve sakinleşmen için ellerini tutuyorum. ancak daha çok heyecanlanıyorsun.

"kız arkadaşım ol."

"n-ne?"

ayağa kalkıyorum ve yukarıdan sana bakıyorum.

"sanırım sen benden hoşlanmıyorsun, unut gitsin."

ellerini bırakıyorum ve arkama dönüyorum.

kolumdan tutup boğazını temizliyorsun. "aslında bende sizden hoşlanıyorum."

gülümseyerek yeniden sana dönüyorum ve yeniden ellerimizi birleştiriyorum.

"o zaman kız arkadaşımsın, değil mi?" başını sallıyorsun ve gözlerini yere dikiyorsun.

cidden neden bu kadar utangaçsın? ilk başlarda bana olan nefretini sürekli dile getiriyordun. cidden garipsin yoo mi.

-matematik öğretmenin tae hyung

hagsaeng;; taehyung ✅ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin