öğrenci yoo mi,
seni yatağıma usulca yatırdıktan sonra yanına oturuyorum ve ayılmanı bekleyene kadar seni izliyorum.
saatler geçiyor ve sen en sonunda yavaşça gözlerini açıyorsun. etrafına baktıktan sonra nerede olduğunu anlamaya çalışıyorsun.
yatakta doğrulduktan sonra yukarıya çıkan eteğini düzeltiyorsun.
yutkunuyorum ve gözlerimizi buluşturuyorum.
"neredeyim?"
"bayıldın ve seni evime getirdim. şu an yatağımdayız," diye açıklama yapıyorum tok bir sesle.
ayağa kalkmaya yelteniyorsun ama seni bileğinden kavrayarak yeniden yatağa oturtuyorum.
kolunu çekip ellerinle oynamaya başlıyorsun.
"kollarındakileri kim yaptı?" diye soruyorum ve cevaplamanı umut ediyorum.
"soo rin, size platonik olan," diyorsun sinirle suratıma bakarak.
kızgınlıkla bir nefes alıyorum ve yatakta hareket ederek yanına geliyorum. saçların seni görmemi engellediği için saçlarını kulağının arkasına ittiriyorum.
başını bana çeviriyorsun ve uzun bir süre göz göze geliyoruz.
neden bu kadar güzel olmak zorundasın?
elimi yanağına götürüyorum ve işaret parmağımla utancından kızaran yerleri okşuyorum.
seni öpmek istiyorum. seni öpemez miyim?
kendinden geçtiğini fark ediyorum ve hafifçe tebbesüm ettikten sonra elimi geri çekiyorum.
vücudunu bana çevirdikten sonra bir şey için tereddüt ediyor gibi duruyorsun.
ancak dudaklarını dilinle ıslattıktan sonra konuşmaya başlıyorsun. "gitmem gerek, bugün için teşekkürler."
yeniden gitmeni engelleyecekken hızlıca yanağıma bir buse konduruyorsun.
ben şok içinde kalırken sen hızlıca evden gidiyorsun.
tanrı aşkına, bana ne yapıyorsun?
-matematik öğretmenin tae hyung
+
finale 5 bölüm kaldı ve bir şey danışmak istiyorum lütfen cevaplayın arkadaşlar 👯
şimdi ben bu hikaye bitince aynı şekilde bir kitaba daha başlamak istiyorum ve karakter olarak yoongi'yi düşündüm, yani bilmiyorum okumak ister misiniz ama konu büyük ihtimalle aynı olur ya da benzer olur
okurum diyorsanız ona göre yazmaya başlayacağım
ayrıca 2b için teşekkür ederim, sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hagsaeng;; taehyung ✅
Fanfictionöğrenci yoo mi, neden matematik dersini sevmiyorsun? {hagsaeng serisinin ilk kitabıdır, diğer kitaplar ile bağlantısı yoktur.}