kız arkadaşım yoo mi,
bu sabah öpüldüğümü hissediyorum. yine pencereden geldiğini anlıyorum ve uyuyormuş gibi yapıyorum.
uyanmamı istiyorsun ve bir süre sonra sıkılmış gibisin. boğazını temizliyorsun ve bir süre bekliyorsun.
"oppa, uyan hadi."
gözlerimi aniden açıyorum ve ani bir hareketle seni altıma alıyorum. "ne dedin sen?"
şaşkınlıkla bana bakıyorsun. "n-ne zamandır uyanıksın?"
"bilmiyorum, beni öpmeye başladığından beri," diye geçiştiriyorum.
utanarak yüzünü saklamaya çalışıyorsun. "ah, çok utanıyorum."
büyülenmiş gibi sana bakmaya devam ederken kapalı gözlerinin birini açıp bana bakıyorsun. "ne?"
"en sonunda resmiyeti kaldırdığın için minnettarım yoo mi, bunu duyduğum için ne kadar sevindiğimi anlatamam."
"beni utandırmayacak mısın?" diye soruyorsun diğer gözünü de açarken.
"utandıracağım," diye sırıtıyorum.
"ne? bu sefer ne yapacaksın?"
"oppa, uyan artık!"
"yah! beni taklit etme!"
"aigoo, kaba kız!"
"bırak beni!" diye mızmızlanıyorsun.
"ah, ben üşüdüm," diyerek yorganı üzerimize örtüyorum ve boynuna öpücükler kondurmaya başlıyorum.
"kim tae hyung. sen ne yaptığını sanıyorsun?"
"sabah kahvaltısı," diyorum ve ikimizde kıkırdıyoruz.
seni çok seviyorum yoo mi.
öğrencim olduğun için dünyanın en şanslı öğretmeniyim.
matematiği sevmesen bile beni sevebildiğin için minnettarım.beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim.
-erkek arkadaşın tae hyung
+
herkese çok çok çok teşekkür ederim ♡♡
bitti diye üzülen varsa şu an profilimde yayımlanmış yeni bir hagsaeng kitabı bulabilirsiniz
( ͡~ ͜ʖ ͡°)bu hikayeyi yazmamda, eskiden watty'de olan fakat uzun bir zamandır olmayan kişi etkili oldu. kullanıcı adı hagsaeng'di ve aleyna abla'nın hikayelerine hayrandım. kendisini özlediğim için böyle bir şey yazayım dedim, umarım yeniden gelir.
umarım beklentiniz doğrultusunda ilerlemiştir. ben bu hikayeyi çok seviyorum bu yüzden umarım siz de benim gibi bu hikayeyi unutmazsınız
yeniden teşekkür ederim, sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hagsaeng;; taehyung ✅
Fanfictionöğrenci yoo mi, neden matematik dersini sevmiyorsun? {hagsaeng serisinin ilk kitabıdır, diğer kitaplar ile bağlantısı yoktur.}