1.rész

2.1K 174 15
                                    

Jimin szemszöge

Ma eljött annak a napja, hogy az új dormba költözzünk. Már a kocsiban ülünk a srácokkal. Elöl ül a sofőr mellett V, természetesen baromkodik, mint mindig. Lehúzott ablakon kifelé nézeget, és mindenkinek köszön. A következő sorban ül J-Hope, melette Rap Monster aki szokásosan löki az okosságot a többieknek. RapMon jobbján meg ott ül Suga, aki, hát fejét az ablaknak támasztva alszik. Az utolsó sorban pedig jómagam ülök a kocsi jobb oldalán. A melettem ülő Jinnel beszélgetek valamiről, de nem is tudom, hogy igazán miről mert csak Jungkookot figyelem. Jungkook, a banda maknaeja. Már régóta érzek valamit iránta, de nem mertem elmondani. Mégis mit gondolna, ha egyszercsak elé állítanék avval, hogy érzek valamit iránta? Meggyűlölne egy életre.

Hirtelen megszólal a sofőr:
-5 perc és ott vagyunk. Kezdjétek össze szedni a cuccaitokat.

Mindenki elkezdett pakolni, én meg békésen ülök tovább helyemen és nézem ahogy Kook pakol. Istenem ez a fiú...

-Ki vállalja, hogy felébreszti Sugát? - kérdezte a leader.

Persze mindenki csöndben lett, mintha nem halotta volna senki.

-Jó, majd én felkeltem. - mondam.

Felálltam a helyemről és Suga felé hajoltam, kinek elkezdtem piszkálni a vállát. Nem nagyon tetszett neki. Ezt abból gondolom, mert a fejemre ütött. Elmondtam neki, hogy mindjárt az úticélhoz érünk, szóval kezdjen el pakolni. Nyújtózkodott egy nagyot és szép lassan elkezdett pakolni. Pár perc múlva meg is érkeztünk.

-Wooow!-ordított fel V és már szállt is ki a kocsiból.
Mikor én is kiszálltam a kocsiból nem is néztem a helyet ahová be költözünk. Azon gondolkodtam, hogy vajon egy szobába kerülök-e Jungkookieval, vagy sem. Nagyon reménykedtem, hogy úgy lesz, bár nem én döntöm el. Szóval vártam, és reménykedtem. Mikor beléptem a házba, elállt a lélegzetem.

-Ilyet még csak filmekben láttam!-mondtam csodálkozva, majd tekintetemet a legfiatalabbra szegeztem.

Jungkook szemszöge

Egész úton csak az ablakon kifelé bámultam, nem törődve a többiekkel. Néha-néha azért rájuk pillantottam, de semmi egyéb nem történt. Csak zenét hallgattam. Mikor megérkeztünk és kiszálltam a kocsiból, le voltam nyűgözve. A ház csodaszép. Láttam mindenki arcán ott volt a kíváncsiság, egyedül Jimin nézte a földet. Nem tudtam mi baj lehet vele, lehet csak fáradt, vagy nagyon gondolkozik valamin. Mindegy is. Megindultunk a bejárati ajtót felé. Beérve teljesen elámultam. Ilyen házat még sosem láttam. Mindenki tátott szájjal néz a házba mire megszólal Suga:

-Hol találok egy kanapét?

Ezután a mondat után mindenki elkezdett röhögni. Örömmel láttam, hogy Jimin is nevet. Megkönnyebbültem, hogy nincs baj.

Majd mindenki elindult a nappali felé. Hatalmas egy ház, már csak maga a nappali is.

-Srácok, szerintem én el fogok itt tévedni.-mondta Taehyung kacagva.

A nappaliban mindenki elfoglalta a helyét. Volt két kanapé és két fotel. Az egyik kanapén Yoongi feküdt hanyatt és aludt tovább. Én leültem az egyik fotelbe, a másikba pedig Jimin. Csak néztem őt, láttam az arcán hogy nincs teljesen jól.

-Hyung! Jól vagy? -kérdeztem aggódva, de csak egy bólintást kaptam válaszul. Nem aggódtam tovább. Csak vártam hogy megérkezzen a menedzser és vázolja a szoba beosztást.

Szobatárs? [JiKook ff.] |•Szünetel•|Where stories live. Discover now