Jungkook szemszöge
Jimin bejött a szobába, de én csak játszottam tovább. Már felöltöztem és van még egy órám indulásig. Nagyon meglepődtem, hogy még nem is hallott az Overwatchról, de ő csak a Call Of Duty-val szokott játszani így elnéztem neki. Leült mellém és nézte ahogy játszok, nem zavartattam magam így nem nagyon figyeltem a mellettem ülő személyre. Már 5 perce csönd van a szobában, csak a játékot lehet hallani mikor megszólal Jimim:
-Amm. Kipróbálhatom?-kérdezte félve, de arcán ott ült a gyermeki érdeklődés.
-Persze!-mondtam miközben a konzolt a kezébe nyomtam, hogy játszon.
-Jimin?-kérdezem. -Még csak nem is hallottál a játékról? -kérdezem kuncogva hisz nem nagyon ment neki. Beültem a fiú mögé és karjaimmal átölelve megfogtam a kezében lévő konzolt, gondolván, hogy segítek neki a játékban. Fejemet a vállára helyeztem hogy lássam a tv készüléket majd elkezdtem neki magyarázni:-Több tucat mókás karakter bőrébe bújhatunk bele, hogy különleges képességeinket és fegyvereinket kihasználva szerezzük meg a győzelmet magunknak és csapatunknak.-próbáltam lelkesen mondani hogy felkeltsem hyung érdeklődését. Az arcát elnézve picit talán sikerül mert a kíváncsiság ült az arcán.
-Érdekel még valami?-kérdeztem, hogy ne mondjak olyan dolgokat amivel untathatom.
-Igen, érdekel.-mondta. -Hol vannak a fegyverek?!-kérdezte kacagva majd rám nézett.
-És mi lesz, ha nem mutatom meg? - kérdeztem az előttem ülő fiútól nevetve, majd kezéből kivettem a konzolt. Alkaromat a fiú combjaira támasztottam és megmutattam neki a mappát, ahol a fegyvereket találjuk.09:55. Mindenki a szobájában foglalja el magát, mindjárt megérkezik az autó a ház elé, mely a fiúkat szállítja a mai úticélhoz, ami nem más mint a vidámpark.
Rap Monster bekopogtat minden szobába, intve a fiúkat, hogy kezdjenek el készülődni. A fiú elért Jungkook szobájának ajtajához is, melynek másik oldalán az ágyon ült a két fiatalabb.
-Jungkook! Bejöhetek? - kérdezte miközben dörömbölt a szoba ajtaján.
-Igen, gyere csak. - mondta a legfiatalabb.Ezt a mondatot követően Namjoon rögtön benyitott a szobába ahol a két fiú játszott. Egy darabig nézte a srácokat, majd megszólalt:
-Itt van a kocsi a ház előtt. Gyertek, mert indulunk! - mondta és ki is fordult a szobából melynek ajtaját nyitva hagyta.
Jimin kikelt az ágyból, felvette pulcsiját és elindult az ajtó felé, mikor észrevette, hogy a fiatal még az ágyon ül és játszik.
-Jungkook. Gyere már! Szerintem csak ránk várnak. - mondta kissé idegesen.
-Jó jó, csak elmentem. - pár pillanat elteltével a fiú elmentette a játékot, felpattant az ágyról és együtt távoztak a szobából. A folyosón végigsétálva a csönd uralkodott a két férfi között, ám a lépcsőn lefelé megszólalt Jimin:-Szerintem a vidámparkba mi ketten maradjunk együtt, úgyis rég töltöttünk el a másikkal minőségi időt. Mit szólsz?
-Rendben. Igen, ez a sok próba és fellépés hátránya, de az ARMY-k kedvedért bármit, nem? -kérdezte a banda legfiatalabbja.
-De. Így van. - ebben a pillanatban becsukták maguk mögött az ajtót és elindultak a bejárattól pár méterre álló fekete jármű felé. Beültek a kocsiba egymás mellé és becsatolták magukat. A hely kissé szűkös de nem elviselhetetlen.-Vidámpark, vigyázz! Jövünk! - kiabálta magát el Taehyung,majd evvel a mondattal el is indult a jármű.
Sziasztok. Kicsit később hoztam ezt a részt mint terveztem. Remélem nem haragudtok. A következő részig -amire remélem nem kell majd ennyit várnotok- Sziasztok.^^
YOU ARE READING
Szobatárs? [JiKook ff.] |•Szünetel•|
FanfictionA fiúk új dormba költöznek, ám a szobák elosztása teljesen más.....