Jimin szemszöge
Hallottuk, hogy leparkol a ház előtt egy autó, vagyis itt van a menedzserünk is. Mindenki körbenézett a többiek arcán, izgatottan vártuk, mert már fáradtak voltunk és be akartunk véglegesen költözni az új dormba. Ajtó nyitódását hallottunk..
Mindenki felállt a helyéről, még Suga is felpattant a kanapéról.-안녕!-mondtuk hangosan és egyszerre.
-Akkor most körbevezetlek titeket és rögtön meg is mondom ki melyik szobában lesz.-mondta a menedzser elindulva a lépcsőn felfelé. Mindenki gyorsan a poggyászáért nyúlt és rohantunk fel a lépcsőn egymás után. Én Kook mögött mentem, a sort zárva. Félúton a lépcsőn orra buktam és természetesen Jungkooknak estem. Mindketten elvesztettük egyensúlyunkat és elestünk, ám miután lezúgtam a lépcsőről arra lettem figyelmes hogy valami van rajtam.. Vagy valaki?Jungkook szemszöge
Megindultunk a lépcsőn, majd mikor annak közepére értünk Jimin nekem borult és visszacsúsztunk a lépcső aljáig. Kicsit elfeledkeztem mindenről, majd azt vettem észre, hogy Jimin hyungon fekszem. Gyorsan felpattantam Jimin hasáról, felsegítettem.
-Istenem hyung úgy sajnálom. Borzalmasan érzem magam!-mondtam totál vörös arccal.
Ahogy habogtam Jiminnek az arcát néztem, mely nem azt tükrözte hogy zavarba jött. Sőt, mintha nem bánná.. Ugyan Jungkook, csak nem gondolod azt, hogy.. NEM NEM NEM. Az lehetetlen, hiszen ismerem Chimet már több mint 3 éve. Nem lehet! A vitát le is zártam magamban. Miután felsegítettem, gyorsan futottunk vissza, hogy elérjük a srácokat.
-Nos, itt lenne az első szoba.-mondta a menedzser. -Ebben a szobában NamJoon és Jin fog helyet foglalni.
A két srác rögtön be is ment a szobába és elkezdett rendezkedni, mi viszont sétáltunk tovább. Már kíváncsi voltam, hogy kivel leszek egy szobába. Bár Jiminnel ezután az incidens után kicsit furcsa lenne.
-Ebben a szobában Yoongi és Hoseok fog helyet foglalni.-mondta a vezetőnk, de evvel a lendülettel rohant is tovább anélkül, hogy mi észrevettük volna. A két fiú bement a szobába, Hoseok leült az ágy végébe és bekapcsolta a tévét, míg Yoongi csak arcal beleborult az ágyba. Ezután a jelenet után próbáltuk beérni a menedzsert, mikor utolértük, megszólalt:
-Igen, azt elfelejtettem mondani hogy valaki egyedül lesz, mert már csak egy kétágyas és egy szimpla szoba van.- mondta teljesen nyugodtan. Mondjuk minek is idegeskedjen.
Nagyon reméltem hogy nem leszek egyedül, mondjuk örültem volna egy kis térnek, annak, hogy nem figyeli valaki minden egyes mozdulatomat.
-Szóval, ez a kétágyas szoba. Taehyung, Jimin, ti fogtok egy szobába lenni, így kizárásos alapon, Jungkook te leszel egyedül a szobában. Remélem nem baj, úgy gondoltam biztos kell egy kis szabad tér.- mondta a kulcsot a kezembe nyomva és ott hagyott. Odamentem az ajtóhoz, a kulcsot a nyilásba raktam, majd elfordítottam a kulcsot és belöktem az ajtót. Mikor beléptem a szobába elállt a lélegzetem.
Az összes szoba közül az enyém lett a legkirályabb, nagyon örültem, hogy egyedül leszek a szobában így gyorsan be is csuktam az ajtót magam után. Leraktam a táskát és körbenéztem a szobába, saját terasz. Nem is rossz - gondoltam, Naneeeee, még egy gép is van itt. Király! Tudok majd Overwatchozni! Hatalmas fürdő, eszméletlen ez a hely. Ránéztem az órára, 23:48. Hulla fáradt vagyok, evvel a gondolattal gyorsan el is mentem fürdeni. Ezalatt csak a lépcsős baleset járt a fejemben. Miután megtisztálkodtam gyorsan kiszálltam a kádból és magamra kaptam a pizsimet, ami egy fehér pólóból és egy fekete alsóból állt. Kimentem a fürdőből, azzal a mozdulattal amivel az ágyamhoz értem felraktam a telefonomat tölteni és pár perc múlva el is aludtam...
VOUS LISEZ
Szobatárs? [JiKook ff.] |•Szünetel•|
FanfictionA fiúk új dormba költöznek, ám a szobák elosztása teljesen más.....