8

421 11 7
                                    


Матео се приближи към мен, хвана ръката ми и започна да ме дърпа навътре, аз се борех, не исках да влизам с него, а и в същото време гледах да не поглеждам към голото му тяло.
Матео: Луна Валенте, ако сега не влезете ще разберете колко лош мога да стана.
Аз:Това заплаха ли трябваше да е господин Балсано?
Той се подусмихна​ и ме погледна с неговия перверзен поглед, но този път имаше и нещо друго и това бяха пламъчета.
Матео:Приемай го както искаш, но аз съм пре сериозен - Опита се да ме погледна сериозно, но едва се задържаше да не се разхили. Аз въздъхнах и победена от неговото опорство затворих вратата на банята и се приближих към него.
Матео:Радвам се че избра по-лесния вариант - Сложи ръцете си на раменете ми и ме притисна към стената, сля устните ни и започна с ръцете си да слиза надолу по тялото ми. Започна да разкопчава ризата ми, те не че бяха и много копчета. След като вече я разкопча я захвърли нанякъде, разкопча и дънките ми, повдигна ме, а аз сплетох краката си около торса му. Продължихме да се целуваме, а той продължи да ме съблича, вече бях само по бельо. Той се отдръпна и ме погледна.
Матео:Красива си така.
Аз:Аз всякак съм красива - Казах гордо, на което той се засмя и кимна. Чакай! Той да не би да призна, че съм красива? Явно сънувам и сега ще се събудя на леглото си и то мокра - Това е сън нали?
Матео:Съжалявам, че ще те разочаровам, но не е и ти наистина си в банята ми по бельо. Чак аз не вярвам - Засмя се и отново ме целуна, със толкова много страст и жар.
Матео:Жалко. Не искам да съм миличък, но ще направя изключение за теб и ще ти направя предложение. Ако не искаш да го правиш си свободна да излезеш от банята ми, но ако искаш остани. Какъв е твоя отговор - Аз стоях като закован пирон на мястото си. Допреди малко ме дърпаше и заплашваше, а сега ми дава право на избор. Този човек не спира да ме изненадва.
Аз:Искам го, но сигурен ли си, че банята е подходящо място затова?
Матео се ухили.
Матео:Мисля, че е едно невероятно място точно затова упражнение на тялото - Отново се доближи до мен този път за да разкопчае сутиена ми. Свали гащичките ми и вкара двата си пръста в мен. Аз издадох лек стон, а той ме целуна, възползва се от мойте стонове и вкара езика си в устата ми. Моя и неговия започнаха да се борят за надмощие, но аз реших този път да го оставя да спечели. Той извади пръстите си и ме погледна в очите със сладък поглед питаш дали съм сигурна, аз му кимнах. Добре какво толкова се е разнежил, да не би пък да ми е за пръв път, че да го прави? Повдигна единия ми крак и влезе в мен.
След час-два незнам, вече загубих представа за времето двамата свършихме и с мързеливи крачки стигнахме до леглото му и се проснахме на него. Досега не бях го правила в баня, но мисля да повторя, ако е с него.
Матео:Не мога да повярвам, че беше толкова хубаво с теб. Направо ми разби класациите.
Аз:Разбира се. Защо си мислиш, че всички ме искат в леглото им.
Матео:Сега ще имат един голям проблем. В моето легло си и ще си доста време.
Аз:Ще видим дали това твое мнение ще се окаже правилно.
Матео:Ооо, точно такова ще е - Аз легнах на гърдите му и затворих очи, усетих как той ме прегърна и ми казва "Лека нощ" аз също се опитах, но го измрънках и сигурно не ме е разбрал.
Когато се събудих сутринта пак имах глупаво главоболие, но този път не беше само то. До мен беше и Матео, който ме беше прегърнал. Изведнъж всички спомени и снощи ме връхлетяха и ме накараха да се усмихна като глупачка. Спах с него! Спах с него! Едновременно искам да се гръмна за дето съм го направила, но също искам да се измъкна от лапите му и да го целуна. Май се побърках.
От час съм будна, а той не показва признаци да в жив. Ако скоро не се съживи ще отида в ада, където съм сигурна, че е и ще му забия няколко шамара и ще си го върна тука да го напердаша още.
Аз:Ще се събудиш ли или да те фрасна - Той пак не мръдна, дори мускул - Матео Балсано, ако не се събудиш веднагически ще видиш лошата ми страна - И ето го желания резултат. Той се усмихна.
Аз:Какво искаш за да станеш и да ме оставиш намира - Той повдигна вежда мислещо все още с затворени очи. Посочи устните си, разбира се - Ще е невъзможно да се изправя дотолкова, че да ги стигна.
Той въздъхна и ме пусна, тъкмо си помислих, че ми се е разминало, но той застана над мен и ме погледна със сънените си очи. Започна да се приближава към устните ми и леко ги докосна, явно ще ме чака аз да го направя. Надигнах глава и двамата създадохме една невероятно сладка целувка.
Аз:Сега както обеща ще ме оставиш намира нали - Попитах със сладко гласче, а той ме погледна перверзно. Не върви на добре.
Матео:Не си спомням да съм обещавал нещо такова.
Той отново ме целуна, но този път по грубо и страстно. След тази целувка аз го изблъсках и някак успях да стана, помахах му без да се обръщам назад и отворих вратата на стаята му, протичах до моята и заключих. Повече няма да вляза в неговата стая, това ми донася само проблеми.

Хора трябва да си измия със сапун палците и мозъка. Гледайте ги кво пишат само 😂

My impossible loveOnde histórias criam vida. Descubra agora