otsbirci BABA

47 1 0
                                    

gördüğüm şeye güleyimmi ağlayayım mı bilemedim .Milletin babası daha kötü şeyler yapıyor kızına tecavüz eden babalarda var biliyorum ama bunu bize tüm kardeşlerime oruspu diyen bir adam .Pardon adam dedim  özür dilerim adamlığa hakaret oldu bu yıllarca biliyordum annemi aldattığını tam artık yapmıyor derken gördüğüm şeyle şok oldum . ne yapacağımı bilemedim en son odam da hıçkıra hıçkıra ağlıyordum bu çok canımı yakmıştı . olayı baştan anlatayım en iyisi hepimiz beraber sövelim yavşak oğlu dümbüğe gece saat 4 ,5 gibiydi ben tabi uyumuyorum her zaman ki gibi ve mutafağa girip su içmek için kalktım yataktan mutfağın kapısını açmamla kapatmam bir oldu çünkü karşım da kamera da çıplak ve masturbasyon yapan bir kadın vardı bir on saniye filan nefes almadığımı hissettim sonra tekrar kapıyı açtım ve babam da o sıra ekranı kapatıp ne yapıyorsun sen gerizekalı dedi özür dileyip bir bardak soğuk su içip yatağıma geçtim bu olayın üzerine soğuk su birebir . yatağıma geçip uzandım ve bir on dakika hiç hareket etmeden durdum sinirlenmiştim çok sinitlenmiştim gözlerimin dolduğunu fark edip kendimi sakinleştirmeye çalışsam da başarılı olamadım hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım çığlık atmak etrafı dağıtmak hatta ve hatta gidip o adamı öldürmek istiyordum ama yapamadım susmak zorundaydım ...
yıllarca en ufak hatamız da bile bize fahişe damgası yapıştıran adam yıllarca karısını aldatmıştı ve hala bize fahişe damgasını yapıştıran adam karısı uyurken 31 çekiyor hemde sanal da kadın çıplak miğdemi bulandırıyor adam hemde çok fazla baba demeye dilim varmıyor iğreniyorum iğreniyorum ...
B

enim hayatım da hep oruspu çocukları olmak zorunda mı ya anlamıyorum bıktım artık bıktım

BİPOLARIN SİYAH KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin