RUH SAĞLIĞI -2

62 3 0
                                    

Neden mi yattım ruh sağlığında ?
çünkü çok sevmiştim , çünkü çok bağlanmıştım çünkü , çok özlüyordum, çünkü çok kalbim kırılmıştı
Hiç bir zaman diğer kızlar gibi olmadım övünmek gibi olmasın hatta olsun diğer kızlar gibi umursamaz olmadım sevdim çok sevdim deli gibi sevdim ve hasta düştüm en sonun da ilacım dediğim adam hastalığım oldu bir süre sonra neyse ne diyordum bazı kızlar var mesela çıktığı çocukla bir hafta olmuştur aşkından geberir kavga ederler salya sümük ağlar kendini keser instagram da acıklı fotoğraflar paylaşır göndermeler yapar ben hiç öyle bir kız olmadım taki mavişten öncesine kadar maviş diyeceğim isim vermek istemiyorum ben ondan önce bir babamı sevmiştim bu kadar başkasına hiç böyle şeyler hissetmedim hissetmemişim o benim içimde ki çok büyük bir boşluğu doldurdu sonra da en büyük boşluğum oldu ve zamanla onun açtığı boşluğu ilaçlarla kapatmaya çalıştım işte sonu 15 gün o tımarhane peki neden diğer kızlar gibi değilim biliyor musunuz ? çünkü ben bir hafta çıkıp bir haftada evlilik hayalleri kurup bir hafta da ayrılıp bir hafta aşk acısı çekip kendimi başka kollar da avutmadım bir buçuk senemi verdim bir buçuk yıl sevdim bir buçuk yıl markete bile gitmedim habersiz bir buçuk yıl hayal kurduk bir buçuk yıl didindim bir buçuk yıl ağladım bir buçuk yıl güldüm bir buçuk yıl özledim bir buçuk yılın sonunda da kendimi başka kollar da avutmadım asla inat uğruna hayatıma çok insan aldım kimse o boşluğu dolduramadı yoluna baktı hissizleştim çok hissizleştim ...
ne için ayrıldığımızı bile hatırlamıyorum ama o ayrılık benim 15 günümü yedi hastaneden çıktıktan sonra aylarca acısını çeksem de eskisi gibi olamadık ben çok yorulmuştum oda sevmiyordu artık ve sonra o yolunu başka bir yöne çevirdi bende tımarhaneye

BİPOLARIN SİYAH KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin