merhaba

37 2 0
                                    

merhaba ben siyah
ne yapıyorsun umarım şimdi çok güzel şeyler yaşıyorsundur bilinç altın da yada çok derin dipsiz bir kuyunun içindesin bilmiyorum aklıma geldi  öyle bu günde içimi sana dökeyim dedim . ne yapıyorsun şuan mesela . hangi dipsiz kuyunun içinde veya hangi bulutun üstündesin bilmiyorum belki de en tatlı yerindesindir şuan uykunun nasıl olsa orayı kimseler görmüyor kimseler duymuyor belki şuan bir kadınla baş başasın belki korkularınla  ne hissesiyorsun şuan bilmiyorum. hiç kendini çağresiz hissettiğin oldumu ? çıkmaza girdiğin , kimsenin seni duymadığı ama sürekli çığlık çığlığa olduğun bir an. insanların gözü önündesin ama kimse seni görmüyor, tek başınasın düşünsene karanlıktan korktuğun halde ışıkları kapatmışlar üzerine yalnızlıktan korktuğun halde boş bir odaya kitlemişler seni ses yok kendi nefesini duyacak kadar yalnızsın korkuyu iliklerinde hissediyorsun bu gün de . bilmiyorum kalbi olmayan bir insan bunları hissedebilir mi ?ama yazdım işte amacım başka bir şey değil .
boşlukta gibiyim ileri adım atmaya çalıştıkça geri gidiyorum sanırım kafayı yiyorum evde ki eşyalarla kavga ediyorum geriliyorum evet şuan çağresizliği, kimsesizliği , tükenmişliği iliklerime kadar hissediyorum derin derin çığlıklar atıyorum içime içime çok kalabalık bir uçurumun kenarındayım yavaş yavaş adım atıyorum ama görünmüyorum kimsenin ne kalbine ne tenine dokunamıyorum hissedilmiyorum bir sürü insanın içinde yalnızım gene titriyorum evet şuan korkuyu iliklerime kadar hissediyorum gökyüzüne bakıp kollarımı açıyorum iki yana ağzımdan dökülen iki kelime daha BEN GELİYORUM . uçurumun altında ki berrak suya kaptırıyorum kendimi ben geliyorum özgür olduğum yere pisliğin olmadığı yere berrak denizlere çırpınmadan  kendimi suyun şevkatli kollarına bırakıyorum , hafifliğini hissediyorum ve içimden dökülen bir kaç kelime ÇOK GÜZEL SARILIYORSUN .  ve ağzımdan çıkan bir kaç kelime daha BEN GELDİM SENİ SEVİYORUM . yavaş yavaş kapıyorum gözlerimi gökyüzüne ve sitem ediyorum içten içe sana ulaşmama izin vermedin ! diye  gökyüzüyle olan kavga mı bitirip aşık olduğum denizin kalbine gidiyorum EN DİBE...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİPOLARIN SİYAH KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin