Capitolul 1

5.3K 242 211
                                    



FATA DE LA ȚARĂ ȘI ȚIGĂRILE


             Ce dracu'? Am opt ani. Deja sunt mare. Pf, abia aștept să fac treișpe să-mi crească și mie țâțele și curu'. Că soră-mea are cinșpe și deja are iubit. Toată ziua îi aduce ciocolată și suc.

Bine, pentru sucul ăla, fac ei ceva acolo. I-am auzit eu, că dorm în cameră cu mine, și se plângea asta că o doare că cică nu s-a obișnuit. Cu ce? N-am înțeles. Dar știu că termină când o trimite după hârtie igienică.

           Aș întreba-o acum, dar e prima dată când mă aduce și pe mine aici la pădure, cu ăștia mari, și dacă o supăr parcă văd că mă bate iar. Data trecută, când eram la bar și le-am spus tuturor că Vlad i-a băgat mâna în pantaloni, două zile numai palme peste cap am văzut.

          Știam eu că ăștia vin aici să fumeze. Săptămâna trecută a bătut-o tati pe Simina. Mirosea toată a fum de țigară, și i-a zis: ,,Nu mai ai ce-l aduce pe ăla la noi în casă că te învață numa' prostii!"

Ce prost și tati ăsta! Vlad nici măcar nu e aici. Numai ăștia de la noi din sat, și eu cu Mihai.

          — Na, acuma hai, trage și tu, îmi zice Simina.

Dar eu nu vreau să trag. Dacă se aude mă omoară tati. Oricum am promis că nu fumez niciodată.

         — Pune tu mâna și trage. N-auzi?

Ce să mai fac? Că deja mi-a pus țigara în mână. Îs tare curioasă cum e. Ăștia care fumează trag cu atâta poftă din ea. Oare ce gust are?

           Degeaba mă tot gândesc. Nu are de unde să se afle. De de prins nu are cine să ne prindă că suntem în pădure. Și de pârât, iar nu are cine, că toți au tras.

           Încep să tușesc ca proasta și toți râd de mine.

Dar uită repede, trage Mihai și el începe să plângă că îl doare în piept. Ce-i drept, și pe mine mă doare și mă doare și gâtul, dar nu plâng pe aici, că mă fac de răs.

          — Așa, acuma de mă zici te zic și eu.

Oricum nu o pâram. O bate destul și fără să zic eu ceva. E proastă și o prinde tati una-două.

          — Las-o în pace. Nu vezi ce curajoasă e? Nici n-a tușit mult.

           Așa de tare îmi place Adi. Îmi ia apărarea.

Bine, îmi place că are și mulți bani. El nici măcar nu stă cu noi la apartamente. Are casă mare. Taică-su e viceprimar. Și ATV are.

          — Nu cred că mai tragi un fum.

            Sunt curajoasă! Mă duc și noaptea la WC singură, nu vine nimeni cu mine. Lasă că îi arăt eu lui Adi că nu mă tem de nimic.

            Trag. Tușesc iar.

           M-am hotărât, țigările-s ca dracu'.






Bună, bună!

           Ah, deci, da! Am început o nouă carte. Știu că acest prim capitol e destul de scurt, dar, nu știu... așa am simțit eu că trebuie să arate el. Și asta voi face la toate capitolele, adică, voi scrie exact cât cred eu că e necesar. Probabil uneori vi se vor părea prea lungi, sau de ce nu, prea scurte și îmi pare rău pentru asta. Nu îmi pot impune o limită. Dacă încerc să fac asta, îmi piere tot interesul pentru carte...

Oricum, nu de-asta scriu eu aici. Am câteva lucruri de spus, și mi-aș dori să le citiți, ca să nu existe conflicte după. Deci:

• Numele satului în care se petrece mare parte din acțiune este inventat de mine. Nu știu dacă există și nici nu m-am chinuit să aflu.

• Această carte NU este o jignire la adresa nimănui. Și eu sunt de la țară, deci hai să nu ne aprindem până nu știm exact despre ce e vorba.

• Pentru cei care vor neapărat să-mi spună cât de greșit este ceea ce eu scriu și bla-bla-bla, am un singur lucru de spus: Ai răbdare, citește tot, și abia apoi spune-mi părerea ta.

• Lucrurile pe care eu le scriu chiar se întâmplă, și într-un fel sau altul e destul de grav.

• Cartea este insiprată din realitate.

Ca și la oricare din cărțile mele critica constructivă este binevenită. Dar dacă ea se transformă în jigniri nu mă voi gândi de două ori înainte de a răspunde cu aceeași monedă.

La final, vreau să le mulțumesc din suflet lui AuroraFaithLove și lui Madalina822 , pentru că m-au ajutat să iau unele decizii și pentru toate sfaturile lor.

Acestea fiind spuse, vă urez lectură plăcută! Sper să vă placă,  pentru că subiectul este unul ușor controversat (știu în ce m-am băgat) deci, sunt plină de emoții. Abia aștept să citesc părerile voastre!

•Alex

Nu-mi răpi inocențaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum