Eram pe coridor si vorbeam despre mai multe lucruri cand usa scolii s-a deschis. Era paznicul. uitase ceva la scoala cred. S-a mirat foarte tare cand ne-a vazut...
-Ce cautati voi aici copii? intreaba paznicul destul de speriat
-Pai in timpul petrecerii noi eram in cealalta aripa a scolii si nu am auzit cand au plecat toti acasa, deja cand am venit era prea tarziu... scoala era incuiata. Dar nu va faceti griji, parintilor le-am zis ca dormim la o prietena ca sa nu se panicheze. il linistim noi pe paznic...
-Bine copii, scuzati-ma, a fost greseala mea. Acum plecati acasa la parintii vostri.
Am plecat fiecare pe la casele noastre fara a le zice parintilor ce s-a intimplat... Oricum daca nu venea paznicul, maine avea sa fie foarte straniu sa fim gasiti in scoala... Ce bine ca ne-a gasit. Dar nu as fi avut nimic in potriva daca mai ramaneam o zi inchisa in scoala cu Adam... mda si cu Darla, Criss si Rebeca... Partea buna e ca era Adam acolo...
Am stat restul zilei si am procesat cat de bine ne-a fost impreuna in astea doua zile si chiar imi parea rau ca ne-a gasit paznicul. Peste o saptamana e vacanta de toamna. Nu ii voi vedea doua saptamani intregi pe prietenii mei. Dar timpul va trece repede si ne vom vedea din nou.
E deja dimineata si eu trebuie sa ma imbrac si sa plec la scoala ca sa nu intirzii...
Am ajuns la scoala si o vad pe Darla vorbind cu Criss despre ceva care ii amuza. M-am apropiat de ei si...
-Hei copii, ce faceti? intreb eu venind spre ei.
-Buna Ella, vorbeam despre weekend-ul acesta, ne vine a rade cand ne amintim cum ai pacalit-o tu pe Rebeca sa intre in camera ingrijitorului si ai incuiat-o acolo doar pentru ca il enerva pe Adam... zic Darla si Criss aprope intr-un glas dupa care i-au unflat rasul pe ambii.
Cineva mi-a pus mainile la ochii
-Cine e? intreaba acel cineva
-Adam? raspund eu confuza si nesigura pe mine...
-Exact ai ghicit.
Ma facusem rosie ca un rac pe fata si Darla nu mai putea de ras. Imi era foarte rusine, de ce oare mi-o fi pus anume mie mainile a ochi? De ce nu Darlei?
A sunat clopotelul si am plecat in clasa noastra iar Adam a plecat in clasa lui...
. . .
E deja vineri, nu imi vine sa cred cat de repede a trecut saptamana si cat de des l-am vazut pe Adam zambindu-mi... Nu vroiam sa ies in vacanta si sa ma despart de prietenii mei tocmai pentru doau saptamani dar asa trebuie...
-Hei Ella esti aici? intreaba Darla
-Pai da, nu vezi? zic eu destul de evidenta
-Mda dar mintea ta nu e cu noi, Criss de zece ori te-a intrebat ce e cu tine si tu nu i-ai raspuns... Si deci ne accepti propunerea?
-Care propunere copii? intreb eu din nou nedumerita.
-Propunerea de ati petrece vacanta cu noi si cu.... nici nu a terminat sa isi termine propozitia ca eu deja am sarit cu vorba inainte
-Da da da!!!!!!!! Nici nu aveti idee cat de tare vreau... sar eu in sus de bucurie
-Pai nici nu ai ascultat pana la urma. Merge si Adam cu noi ca sa nu ii fie lui Criss urat doar cu fete. zice Darla chicotind...
-Ei bine ce zici? intreaba Criss
-Da, de ce nu. zic eu rosinduma la fata ca de fiecare data cand se vorbea despre Adama.
Darla si Criss deja stiu ca il plac pe Adam, singurul care nu stie e Adam... serios Ella? pai tu parca erai fata careia nu ii trebuia nici un fel de iubire nu? Hai mai taci, zic eu in mintea mea... constiinta naibii, cu cine tii tu?
-Hai Ella mergi acasa sa iti faci bagajul apoi trece Adam sa te ia, zice Darla.
-Ok, stai ce? deruleaza un pic, Adam vine sa ma ia?
-Mda, e singurul dintre noi care are permis, cu toate ca e a unsprezecea. Va trece mai intii pe la tine apoi va veni si dupa noi... stii doar ca Darla se pregateste foarte greu nu? zice Criss zambind draceste.
-O ok... ma balbai eu apoi plec spre casa.
Mama si tata au fost de acord sa imi dea voie sa plec cu colegii in vacanta. Nu credeam ca o sa imi permita dar se mai intimpla minuni din cand in cand.
Peste o ora imi vibreaza telefonul
,,in cinci minute voi fi la tine
Adam"Deci sa inteleg ca trebuie sa ma grabesc... imi inchei repede geanta , ma imbrac si ies pe prag asteptandu-l pe Adam. A ajuns. M-a ajutat sa imi duc geanta in masina , am urcat si am plecat.
-Hei Ella, el este Max, e un prieten de al meu, copii au zis ca e ok daca merge si el...
-Eu sunt Ella, bucuroasa de cunostiinta.
Max mi-a zambit si s-a intors cu fata la drum si am plecat. Ne-am oprit sa-i luam pe Criss si pe Darla si am plecat la drum. Adam nu a vrut sa ne zica unde plecam, ne-a zis doar ca o sa ne placa. In timp de doua ore am ajuns si noi la destinatie. Eram in fata unei vile in marginea padurii de unde se vedea un peisaj foarte frumos care mi-a placut foarte tare.
Adam POV
Ma uit la ea cum iese din masina si zambeste cand vede privelistea din fata noastra. E atat de frumoasa cand zambeste.Firea ei putin copilaroasa ma inebuneste la culme. Am avut dreptate cand m-am gandit sa ii aduc aici. Doar Max stia ca venim aici pentru ca mai fusese cu mine la vila dar l-am rugat sa nu le zica celorlalti pentru a nu strica surpriza......
CITEȘTI
Ella
Teen Fictionhei buna, eu sunt Ella, am 16 ani si sunt nevoita sa imi parasesc vechea viata si sa incep una noua... 01.07.2017- #4 fictiune adolescenti