#17. Weekend-ul cu prietenii

2.7K 171 3
                                    

Sunt in weekend si sunt singura acas... Cred ca o sa profit de timpul acesta ca sa-i chem pe maimutoii mei... ( pe Darla, Criss si Max daca nu ati inteles)...

In timp de o ora au ajuns cu totii la mine, erau gata sa imi ridice dipozitia. Ba chiar au adus si cateva discuri cu filme ca sa ne mai treaca timpul ... Am plecat in bucatarie. Criss a venit dupa mine.

-Hei Ella esti bine? intreaba el foarte grijuliu

-Mda, de ce nu as fi? 

- Pai de cand cu disparitia lui Adam nu am mai vazut acel zambet copilaros al tau pe care nu il lasai nici o data acasa... si am vrut sa ma asigur ca totul e bine.

-Mda e bine totul la mine parca... inerc si eu sa ma impac cu ideea ca Adam e bine si ca va aparea curand si asta imi da putere sa merg mai departe... 

Criss ma luat in brate si ma strins la piept asa cum face el de obicei... imi place cand face asta, simt o putere care ma apara si ma simt in siguranta in apropierea lui... si nu doar a lui ci si apropierea lui Max... Ei doi au promis ca nu vor lasa sa se mai intample nimic cu mine. De la o vreme am devenit prieteni destul de apropiati cu maimutoii astia doi, sunt baieti de treaba.

Am petrecut weekend-ul foarte bine si mi-a placut sa stau cu Darla, Criss si Max, dar pacat ca weekend-urile nu dureaza vesnic...

EllaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum