Ella POV
Acum as putea zice ca m-am trezit de-a binelea si nu e nici un vis... Ma duc in baie, fac un dus... Ma inbracsi plec jos sa iau micul dejun.Toti copiii erau deja in bucatarie si doar eu lipseam. Am luat micul dejun apoi am incarcat gentile innmasina lui Adam si am plecat. Vom merge cu masina pana la destinatie pentru ca nu sunt decat la 140 de km distanta pana la mare.
In masina Adam si Max s-au urcat in fata iar eu, Darla si Criss in spate. Am mers aproape trei ore. Cand am ajuns am coborat cele 5 genti din masina si am plecat in hotel....
Acum trebuia sa hotaram cine si cu cine sta in camera pentru ca nu stiu daca as vrea sa stau singura...
Domnul de la receptie intelese gresit cum stau treburile asa ca a pus-o pe Darla cu Criss , pe mine cu Adam iar Max avea sa stea singur....
- Domnule nu ati inteles corect... Zice Adam uitandu-se la cheile noastre
Pai nu tu erai cu domnisoara Ella, domnul Max singur si domnu Criss cu domnisoara Darla? Intreaba domnul de la receptie
- vedeti voi... Nu e chiar asa. Zice Criss uitandu-se la cel din fata noastra
Dupa ce ne-am clarificat am decis ca fetele o sa stea cu fetele si baietii or sa stea cu baietii. Asa va fi cel mai bine.
De data asta nu am fost de acord sa mergem la piscina... (pai dupa ce-o visasem pe ,,Malia" cu Criss nu puteam sa imi imaginez ce s-ar intimpla de fapt daca asta ar fi real.)
Am decis sa mergem deodata pe plaja.
impreuna schimbat in costum de baie albastru dintr-o singura piesa si mi-am luat un maiou si o pereche de pantaloni scurti peste. Mi-am luat protectia solara si prosopul si ii asteptam si pe ceilalti sa vina in fata hotelului.Dupq ce ne-am adunat cu totii am plecat impreuna spre plaja. Cand am ajuns acolo nu era chiar multa lume asa ca ne-a fost usor sa ne gasim un loc potrivit pentru toti 5. Baietii si-au dat pantalonii jos si eu ramas in sleepi... Darla era in costum din doua piese si se bronza la soare.
Eu nu vroiam inca sa intru in apa dar ma dezbracasem de maiou si de pantaloni si am ramas doar in costum de baie pe prosop.
Criss ma ridicat, ma aruncat pe un umar si a fugit spre mare... Eu tipam si il bateam cu pumnii in spate
-Nu Criss, nu vreau!!!... Nu ma arunca!... Nu! Strig eu in zadar.
-E doar putina apa, nu o sa iti fie nimic micuto... Spune el si parca simt ca zambea.
A sarit cu mine in apa. Era calda apa. Am inceput sa il stropesc pe Criss si el ca sa se apere s-a bagat sub apa. Nu esea de acolo deja de ceva timp... Am inceput sa il caut cu privirea dar nu il gaseam. Cand am vrut sa fac un pas am simtit ceva care ma apucat de piciore si am cazut in apa.
-Criss! Eu credeam ca ai murit dar tie iti arde-a glume.... Tip eu aruncandu-i apa in fata...
CITEȘTI
Ella
Teen Fictionhei buna, eu sunt Ella, am 16 ani si sunt nevoita sa imi parasesc vechea viata si sa incep una noua... 01.07.2017- #4 fictiune adolescenti