#79. Nervi

1.3K 78 8
                                    

Criss POV

Stau linistit in pat pentru ca e dimineata si e sambata si... va prindeti voi da? E atat de liniste incat incepe sa ma enerveze lipsa asta a oricarui sunet, insa nu pentru mult timp... Ei bine a inceput a se auzi vorba in camera Ellei, si paremise e Adam. Dar ce vrea oare Adam de e in camera Ellei? Am asteptat sa iasa dupa care am batut la usa. Dupa un ,,intra'' scurt, am deschis usa si am vazut-o pe micuta cum statea sub patura ghemuita cu telefonul in mana. Pare putin derutata si as putea presupune ca a plans...

-Ammm, esti bine? intreb nefiind sigur pe mine aproape de loc

-Acum da. zice ea cu glasul ei dulce

-Ella nu te cred, spune ce ai patit. spun incercand sa par autoritar dar fara sa mi se primeasca

-Ei bine a fost doar un cosmar si sper sa ramana asa. raspunde ea afectata clar

Nu am de gand sa o enervez chiar de draga dimineata asa ca o sa o las mai incet cu intrebarile... Dar totusi voi afla eu ce se intimpla cu ea. 

-Deci, ce ai vrea sa facem azi? o intreb eu ridicand o spranceana in sus

-Pai nu stiu... Eu una as vrea sa ma uit la filme si sa stau in pat toaaata ziua... Mi-e prea lene ca sa mai fac si altceva. zice ea somnolenta

-Ok deci, revin imediat...

Ella POV

-Ok deci, revin imediat... zice Criss si iese din camera mea.

Se intoarce peste cateva minute cu un teanc mare de filme in mana stanga si un bol cu floricele in cea dreapta. 

-Ca in vremurile bune? ntreaba el cu o urma de speranta in glas

-da, ca in vremurile bune.raspund afirmativ si el vine si se aseaza langa mine...

Ma bucur ca in sfarsit totul incepe sa revina la normal.... Cel putin incepe. Nu pot zice ca bipolaritatea lui Criss a trecut in intregime da ma rog, cat de cat a trecut....

Peste vreo 30 de minute a asunat telefonul lui Criss dar nu am reusit sa vad cine e... Si-a cerut scuze si a iesit din camera cu telefonul la ureche... S-a intors peste cateva minute si a zis

-Scuze scumpo dar trebuie sa plec sa ma intilnesc cu niste prieteni... avem de vorbit despre ceva... 

-Sigur, poti pleca... eu o sa raman aici, o sa ma uit in continuare la film

Criss a plecat... E plictisitor. Nu stiu ce as putea sa fac ca sa imi scot visul acela din cap. Bate cineva la usa. E Darla, de mult timp nu a mai venit pe la mine in camera.

-O hei Darla, nu vreai sa facem ziua fetelor? o intreb eu cu sperante

-Sigur, de ce nu... oricum ma plictiseam de moarte

Deci ziua a inceput destul de normal. Acum stau si ma uit cu Darla la videoclipuri cu copii mici care sunt nvitati la o emisiune si li se pun diferite intrebari, ceea ce ne amuza pe noi sunt raspunsurile trasnite ale acestora... Adica serios, Mihai Viteazu a fost un ,,dormitor''? Hah, cat am mai ras la faza asta.

Ziua a trecut minunat si iata e deja seara...A trecut mai repede decat credeam eu ca va trece. I-am povestit Darlei despre visul meu. Si ea a acceptat ca e foarte straniu si ca nu e prima oara cand visez ca Criss ma inseala. Ceva nu e curat la mijloc da ma rog. 

Ar cam trebui sa ne culcam deja ca-i ora unu doar ca chiar nu am somn asa ca ce strica daca mai stam putin? Normal, sa nu crezi o fata cand zice putin... :)))))))))

EllaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum