Criss POV
Dupa o zi intreaga de cautari fara rezultate politistii au decis sa ne dam batuti. Eu nu ma puteam impaca cu ideea ca micuta mea a disparut si nu o voi mai vedea vreodata... Eram trist, posomorat, distrus... Urasc lumea asta, nu o sa-i pot face fata fara micuta mea!
Daca ea a murit eu de ce ar trebui sa fiu in viata... De ce ea si nu eu?
Ma urc incet printre copaci spre o stanca din apropiere... Daca tot micuta mea nu mai este atunci nici eu nu am sa fiu! Ma urc pe stanca destul de abrupta. Stiu ca o sa ziceti ca-s prost pentru ca fac asta dar nu imi imaginez viata fara ea. A mai ramas un singur pas. Ultimul pas. Ridic un picior si vreau sa sar dar ceva ma opreste... m-au vazut cativa politisti din cei care erau cu noi.
-Oprestete! Orice ai avea de gand sa faci nu o fa! Tipa unul tare...
M-am uitat cateva momente la ei si imi venea sa urlu de durere dar se mai aude un tipat mai departe
-Am gasit fata! striga un politist.
Cand am auzit asta nici nu imi venea sa cred. Au gasit-o... Am coborat in graba printre copaci pe acelasi drum pe care venisem. Cand am ajuns la echipajele de politie o cautam disperat cu privirea pe micuta mea. Au zis ca au gasit-o, unde e?
-Unde e? De ce nu o vad? M-aiti amagit? intreb eu descurajat
-Nu te teme, fata e in masina de patrulare nr 4... Sta acolo, e inconstienta. Am gasit-o, nu iti fa griji. Numai sa nu iti treaca prin cap sa mai pleci pe stinca, ai auzit? imi zice unul dintre politisti
-Nu, acum ca ati gasit-o nu mai am de gand sa fac nimic. zic eu usurat.
Am intrat in masina lui Adam si am luat-o din urma masinei de patrulare nr 4... celelalte masini au plecat la sectie, doar asta se indrepta spre spital. Cand am ajuns am sarit din masina si ma grabeam sa ii prind din urma pe politisti. Am intrat in spital si cum era destul de tarziu erau doar doi doctori. Aceeasi care erau si data trecuta cand am adus-o pe Ella.
-Doamne copii, iarasi voi? intreaba unul dintre doctori.
Eu nu aveam cuvinte sa ii zic ce se intimplase pentru ca eu singur nu stiam asa ca un politist i-a explicat totul. Doctorul a dat cateva telefoane si in scurt timp au mai venit inca doi doctori. Au luat-o pe micuta mea si au dus-o intr-o sala... Doctorii ieseau si intrau inapoi dar nimeni nu imi zicea nimic. Peste 2 ore a venit unul dintre medici spre mine... ma tras deoparte si mi-a zis
-Fata e bine dar e inconstienta... Cred ca in timp de 3 zile se va trezi... va primi tratament intravenos si ii vom scoate toate substantele straine din sange... Nu iti fa griji, nu are rani serioase. zice doctorul intorcandu-se si plecand inapoi in sala.
M-am usurat atat de tare cand mi-a zis ca va fi bine si ca isi va reveni repede... De fapt 3 zile nu e chiar repede dar oricum e ceva.
Am stat in fata salei toata noaptea si o jumatate buna de zi... Inca nu imi permiteau sa intru la ea...
Peste cateva ore un medic mai batran se apropie de mine si zice
-Poti intra tinere...
Dupa ce a zis asta m-am ridicat incet de pe scaun si m-am dus in fata salonului. Am intrat incet si Ella statea acolo adormita pe pat cu un aparat care ii verifica pulsul si cu o picuratoare alaturi. Urasc sa o vad asa, dar oricum e mai bine decat sa nu o vad deloc...
Am stat langa ea vreo 4 ore pana mi-au zis medicii ca trebuie sa ies. Nu am plecat acasa... stateam acolo.
Max POV
Criss incepe sa ma ingrijoreze... Sta langa ea zi si noapte... Nici nu stiu ce scuza sa inventez ca sa mai vina acasa.
CITEȘTI
Ella
Teen Fictionhei buna, eu sunt Ella, am 16 ani si sunt nevoita sa imi parasesc vechea viata si sa incep una noua... 01.07.2017- #4 fictiune adolescenti