Ella POV
Cerul mi-a picat. Am aflat ca voi avea un frate de la omul pe care il urasc din tot sufletul....
-Si cand aveai de gand sa imi zici?! Intreb eu destul de afectata si poate putin nervoasa
-Pai, vroiam sa iti spun dar astept deja de doua luni momentul potrivit. Zice ea printre lacrimi
Am inceput a plinge tare si am iesit din casa. Nu imi vine sa cred! Nu ii pasa deloc de mine.... Inteleg ca ii placea de Robert si nu a stiut cine e de fapt, dar macar putea sa imi zica ca va avea un copil... Cum a putut sa ascunda asta timp de doua luni?
Criss POV
A iesit din casa plingand. Stiu ca ii este foarte greu si o inteleg foarte bine. Cred ca ar trebui sa o consolez in acest moment in loc sa stau ca prostu si sa ma uit la usa.
Mi-am luat ramas bun de la mama Ellei si am plecat. Deja stiu unde poate fi Ella. Normal, e in parc. Acolo merge mereu cand i se intimpla ceva...
Da, aveam dreptate, e in parc. Am mers si am luat-o in brate... O inteleg ca ii este greu, tocmai ce a aflat ca va avea un frate, si mie mi-ar fi greu.
Am plecat impreuna acasa. Nimeni nu ne-a auzit cand am intrat. Am trimis-o in camera ei sa se odihneasca putin... Nu stiu cum va rezista si la vestea pe care i-o voi da eu. Cred ca va fi deja terminata.... Oricum va trebui sa afle odata. Cred ca o sa ii zic acum , dar imi pare atat de rau pentru ea ...
Ella POV
Criss ma trimis sa dorm. Cum sa dorm?
Cineva a batut la usa.... Era Criss. Daca sincer ma asteptam sa fie el pentru ca el e mereu alaturi cand am nevoie.
-Hei micuto, ar cam trebui sa vorbim... Zice el cam trist
-Ok, despre ce anume?
-Pai stiu ca nu-i deloc momentul potrivit sa iti zic dar oricum va trebui sa afli o data si o data... Deci, va trebui sa plec in Germania pentru un timp nestabilit inca. Nu am idee cat voi sta acolo dar iti promit ca ma voi intoarce inapoi la tine.
Iata acum lumea mea chiar a picat. Ce ma fac eu fara Criss? De ce trebuie sa plece? Si mai important, cand pleaca?
- D-d-da-dar de ce? Intreb balbaindu-ma din cauza suspinelor
-Pai scumpo, acum nu pot sa iti zic dar iti promit ca o sa iti povesteac cand ma intorc... Esti bine?
Viata ma lovit in fata. Ce, chiar numai eu trebuie sa sufar?
-Dar cand pleci? Intreb cu o urma de speranta in glas...
-pai, cam, saptamana viitoare... Spune trist si da capul in jos
O nu! Nici nu am terminat bine vara si Criss pleaca deja? Si cum ramaine cu mine? Oare v-om mai vorbi? Sper ca relatia noastra sa tina chiar si la distanta.... O doamne nu mai pot. E prea mult pentru mine intr-o singura zi... M-am cuibarit la pieptul lui Criss si am adormit...
CITEȘTI
Ella
Teen Fictionhei buna, eu sunt Ella, am 16 ani si sunt nevoita sa imi parasesc vechea viata si sa incep una noua... 01.07.2017- #4 fictiune adolescenti