Criss POV
Dupa ce am mancat am plecat in camera mea... ma uitam la televizor cand am primit un mesaj. E de la Ella
,,Hei, ce faci? Nu vrei sa vii sa stai cu mine ca ma plictisesc de moooor''
Desigur ca ma duc. Nu am s-o las sa ma mai roage o data. Am intrat in camera ei si am vazut-o cum sta aruncata in vreo 4 paturi si se uita la televizor... Nu era invelita cu nimic... M-am dus langa ea si am inceput sa vorbim... sunt foarte curios sa aflu ce se intimplase cu ea in saptamana aia cat timp a fost disparuta
-Ella pot sa te intreb ceva?
-Desigur, ce e? zice ea inchizand televizorul
-Pai, ce ti s-a intimplat in tot timpul cat ai fost rapita? intreb eu citindumi-se in ochi dorinta de a sti.
-Aaaa, cand am plecat la supermarket s-a oprit o masina in fata mea. La volan era un domn care ma intrebat unde-i banca nationala sau asa ceva, eu i-am zis cam pe unde trebuie s-o ia ca sa ajunga acolo. El insa ma rugat sa ma urc in masina si sa ii arat eu drumul...
-Si asa te-a rapit? intreb eu intrerupand-o
-De fapt nu, eu nu acceptasem sa ma urc... El insa a zis ca o sa ma urc fie ca vreau sau nu. De pe locul din spate a iesit un om, un asazis ,,Knut'', si ma tras inauntru. Am vrut sa-ti scriu mesaj dar Knut mi-a zmult telefonul din mana si nu stiu daca s-a trimis mesajul. Eu am inceput a tipa dupa ajutor si asta l-a iritat pe cel de la volan asa ca l-a rugat pe Knut sa ma linisteasca.... Knut mi-a pus o injectie si eu am adormit nemaivazand drumul parcurs in continuare... Cand m-am trezit eram la un depozit parasit si foarte sumbru. Acolo Knut a avut ,,grija'' de mine in continuare... Mai mult nu tin minte ce se intimplase pentru ca Knut de fiecare data imi punea cate o injectie micuta care imediat ma facea sa ma simt ca in alta lume... tot ce imi mai amintesc e ca am reusit sa fug in padure, insa chiar inainte de a fugi Knut imi facuse o injectie asa ca nu am putut merge prea departe ca ametisem si am cazut jos... Cam asta e tot din ce imi amintesc. zise ea tragand aer adanc in piept.
-Lasa Ella ca totul va fi bine. Acum nu mai trebuie sa te temi de nimic pentru ca politia e pe urmele celui care te urmareste pe tine.
-Huh ce bine... voi fi foarte bucuroasa daca il vor prinde. zice ea incercand sa zimbeasca.
-De ce zambesti asa? intreb eu privind-o si stiind ca s-a gandit la ceva
-Pai am un plan... Ce ar fi daca am vorbi cu acest anonim si ii voi zice ca ma predau si ca sunt de acord sa plec cu el... Si vom stabili cand sa ne intilnim, in acest timp tu si politistii veti fi bine ascunsi inconjurandu-ne de fapt din toate partile... Si il voi face sa ma ameninte ca ma omoara sau macar sa isi dezvaluie planul ca politia sa aiba destule dovezi ca sa il aresteze... ce zici?
In asa momente imi dau seama cat de geniala e micuta mea... doar ca asta presupune un risc foarte mare dar am acceptat. Am scris un mesaj anonimului
,,Buna, stii, m-am certat foarte tare cu prietenul meu si am hotarat ca voi veni cu tine... Doar te rog un singur lucru, sa nu ma omori. Eu ma predau de buna voie asa ca te rog doar sa nu ma omori.''
Ei bine asteptam un raspuns... Si iata si raspunsul
,,O scumpete, ce veste buna imi dai acum. Esti foarte desteapta ca ai ales sa te predai. Imi place decizia ta. Deci sa fii maine la ora 10 in padurea din marginea orasului.''
Am acceptat planul anonimului... Acum trebuie sa sun doar politia si sa ii aduc la curent cu ceea ce avem de gand sa facem...
Am vorbit deja cu comisarul si el a zis ca planul nostru e chiar foarte bun. Ei vor fi in padure cu jumatate de ora inainte de a trebui sa vina Ella. Sa speram ca totul va merge bine...
CITEȘTI
Ella
Teen Fictionhei buna, eu sunt Ella, am 16 ani si sunt nevoita sa imi parasesc vechea viata si sa incep una noua... 01.07.2017- #4 fictiune adolescenti