Jag stod mitt emot henne. Jag kände hur jag bara måste. Jag bara MÅSTE pussa henne! Jag kommer ångra det resten av mitt liv annars! Det kändes precis som om tiden stod stilla. Det var bara Hon och jag där. Alla andra existerade liksom inte. Musiken i bakgrunden kändes så anlägsen. Det luktade rök runt omkring oss från rökmaskinerna. Det smakade sött i min mun. Allt gick som i slow-motion. Jag såg henne djupt i ögonen. Hennes blå ögon glittrade i ljuset. Mitt hjärta höll på att stanna. Hon var oemotståndig! Jag gick närmare henne. Hon släppte inte blicken från mig. Hon var speciell. Hon var inte som de andra fansen. De hade skrikit mig döv vid det här laget. Men hon bara stod där och njöt av stunden. Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Jag böjde mig fram och gav henne en lätt puss på kinden. Jag hörde hur fansen skrek. Jag ville inte sluta, men var tvungen. Jag släppte ifrån kyssen och kom tillbaka till min position som jag hade före. Jag såg hur Hon var rödbrusig i ansiktet. Hon log. Ett leende som aldrig kommer lämna mitt minne.
Jag måste få veta vad hon heter. Hon får inte gå förräns jag vet, tänkte jag. Jag vände mig först snabbt mot publiken, sedan mot henne. Jag viskade, nästan ljudlöst "Vad heter du?" Jag hörde hur jag stammade fram orden. Hon fnissade lite snabbt innan hon sa "Sarah" sa hon. Sarah, Sarah. Vilket underbart namn på en underbar flicka! Jag släppte inte henne med blicken medan jag satte mikrofonen till munnen. "En applåd för Sarah! Denna konsertens First Kiss Girl!" sa jag. Hon log. Publiken applåderade. Jag släppte hennes hand, mot min vilja. Hon släppte och började gå av scenen. Hon backade. Jag släppte inte henne med blicken. Jag ville se hennes vackra ögon så länge som möjligt. När hon precis skulle stiga av scenen vinkade hon försiktigt och log mot mig. Jag gav henne en nick som hejdå. Det kändes fånigt. Sedan försvann hon. Hennes bruna lockiga hår försvann ut i publikhavet. Jag såg henne inte mer. Jag hörde hur nästa låt "Tired of missing you" började spela. Jag hade inget fokus. Jag kunde bara tänka på Sarah.
YOU ARE READING
First Kiss Girl (svenska)
FanfictionIsac är en 16 årig artist. Han har många fans som alla påstår att de älskar honom. De springer efter honom och tar bilder med honom. Men ändå känner inte Isac den där riktiga kärleken i kroppen. Kärleken från fansen känns inte verklig. Han saknar nå...