Stiles
Když jsem se ráno probudil tak mně bolela noha.
Tak jsem se zvednul a šel za tátou dolu do kuchyně.
On tam seděl a četl si noviny, tak jsem si k němu přisedl a vzal si něco k jídlu a vypařil se z domu a jel do školy.
No jo škola, a hned jak jsem vjel na parkoviště tak jsem vyděl Scotta a Coru.
Tak jsem vystoupil a šel za nimi.
ahoj Scotte
"ahoj Stilesi tak co noha??"
jo dobrý a co se vlastně včera stalo:??
"no my jsme šli od domu Dereka a ty jsi se ztratil a potom jsem tě šel hledat ale tebe kousnul vlkodlak a ty jsi omdlel"
aha no fíííha a kdo byl ten vlkodlak??
"No nevím ale asi Peter no on už není zlý a tak podlý ale asi tě v té tmě neviděl ale vlkodlaci vyděj dobře no nevím."
Aha tak to je Peter aha tak hele jdeme na hodinu jo, hele tamhle je Lydie.
Ahoj Lýdie, a zase mně neviděla.
"Ták už jdi"
No jo furt, už jdu Scotte
Cora
Lydie: Ahoj ty jsi ta nová že jo
Jo jsem ahoj
Lydie: Já jsem Lydie
Těší mně Lýdie
Lýdie: Máš hezkou bundu
Díky, tak já jdu na hodinu a jo jsem Cora.
Tak jsem teda šla na hodinu.
První jsme mněli dějepis, matiku atd....
Tak jsem tu školu nějak přežila a šla zase domů, no chtěla jsem jít domů.
Ale zastavil mně Scott že mi musí něco ukázat.
Tak jsem za nim šla do lesa a on si tam přede mně stoupnul a začal se měnit na VLKA??
Pak tam stál a já jenom koukala s otevřenou pusou.
Tak se proměnil zpátky a já radši utekla domů i když za mnou utíkala a volala at zastavím.
Tak jsem doběhla domu a tam seděl Chris tak jsem za nim běžela se na něco zeptat.
Ahoj můžu se zeptat jsou tu vlkodlaci?? On se na mně kouknul výrazem děláš si srandu.
"Ano jsou" řekl naprosto v klidu.
Tak jsem se otočila a šla do pokoje a tam usnula.
Stiles
Byl jsem zrovna v pokoji a hledal něco o Derekovi a našel jsem že mněl sestru ale ta při požáru zemřela a byla tam její fotka.
Ale co bylo zvláštní tak nebyla zase tak moc malá spíš vypadala jako... Cora.
Počkat takže Cora je Derekova mladší sestra no to kecáš.
Tak jsem zavřel počítač a šel to napsat Scottovy.
SMS. Ahoj Scotte výš co jsem zjistil o Core??
SMS Sco. Ne co jsi zjistil.
SMS. No že Cora je Derekova mladší sestra.
SMS Sco. Tak to, kecáš ale říkat mu to nebudeme.
SMS. Tak jo čau
SMS Sco. čau
Tak jsem mu odepsala šel spát.
ČTEŠ
Adoptovaná (Teen Wolf)
FanfictionCo když Derek bude mít sestru??Co když si bude myslet že zahynula při požáru?? Ale co když nebude mrtvá, ale nic si nebude pamatovat? A co když se ona s nevlastními rodiči přistěhuje do Beacon Hills, a zjistí že je adoptovaná?? Vzpomene si??