Škola

71 6 0
                                    

Stiles

Ráno se probudím a uvidím Scotta jak sedí na zemi a je zádama opřený a spí. Tak se opatrně vykradu do koupelny a tam se trochu opláchnu a tak se alespoň trochu probudím. Potom když se vrátím do pokoje tak najdu Scotta jak stojí a poklepává nohou o zem a kouká z okna.

"Ahoj Scotte" pozdravím ho.

"Ahoj Stilesi, tak jak ti je?" zeptá se opatrně.

"Jo je mi fajn, tak jdeme?"

"Jasně" řekl a šel ke dveřím a pak dolu do kuchyně.

Tam seděl táta a koukal do novin, no divím že není v práci. Tak jsem si vzal svačinu a šel jsem k autu a Scott šel za mnou a pak jsme mohli jet. Nastartoval jsem a vyjeli jsme. Jeli jsme asi 2 minuty a potkali jsme Coru tak jsme jí vzali a pak jsme vzali i Liama který musel pěšky protože se mu  rozbilo auto.

Tak jsme jeli až ke škole a tam jsem zaparkoval a vylezl jsem z auta. Když jsem se otočil tak jsem se tak lekl až jsem sebou škubl. Stála přede mnou, přímo přede mnou a koukala na mě.

"Stilesi já tu pořád jsem a budu tu  navždy"  řekl a zmizela.

"Hej kámo v pohodě" zeptal se Scott.

"Jo jasně jen, no nic tak jdeme" tak jsme šli do třídy.


Scott

Vzbudil jsem se a Stiles nikde a tak jsem se lekl ale pak jsem něco zaslechl z koupeny a tak jsem se převlíknul a čekal jsem. Stiles po chvilce přišel a šli jsme dolu a pak do školy a po cestě jsme nabrali Coru a Liama.

Když jsme dojeli ke škole tak Stiles sebou škubl a pak koukal před sebe. Tak jsem na něj promluvil a on řekl že v pohodě ale já vím že lže.

Tak jsme šli za nim do třídy a on se pořád někam koukala  když jsem se tam kouknul já tak tam nic nebylo. Tak jsem to ignoroval a nechal to být.

Když jsme přišli do třídy tak tam seděl Nolan a koukal na nás, potom se zvednul a šel k nám a něco řekl Stilesovi a ten se otočil a šel za nim. 


Stiles

"Hele Stilesi tak jak se vede?"

No co potřebuješ Nolane?

"No jen, dej mi prachy, a nic se ti nestane"

Já ti nic nedám!!

"Ale dáš" řekl mi a přirazil mě ke skřínce, ale já byl silnější než on. 

Řekl jsem že ti nic nedám.

"Řekl jsem že mi dáš" řekl a jednu mi vrazil až mi začala téct z nosu krev.

"Stilesi pust me ,já ho vyřídím  jen me pust" volala Nogitsune 

Tak jsem jí teda nechal, zase jsem sedel v té místnosti.


Hele když jsem řekl ne tak ne. 

"Hele, hele klid já jdu" řekl a odešel.


Za nim sem šel Scott a za nim Liam a pak Cora. "Stilesi?". Aha Scott to je milá náhoda, Stiles teď nemá čas. 

Já jsem pořád seděl v té místnosti "Hele já chci zpátky!!! " volal jsem na Nogitsune.

"No jo pořád" řekla Nogitsune 

"Stilesi?" zeptal se Scott.

"No?" odpověděl jsme a otočil jsem se na něj a pak odcházel do třídy ale Scott mě zastavil.

"Stilesi jsi v pohodě?"

"Jo proč bych nebyl?" divil jsem se ale věděl jsem proč se ptá.

"No jen tak"

"Tak ve třídě Scott zatím" a odešel jsem.



Adoptovaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat