Scott
Stáli jsme na chodbě a mlčeli jsme. Nikdo nic neřekl a tak tu vládlo trapné ticho. "Hle Scotte musíme ho prostě zabít" řekl Liam. "Zabijeme Stilese a tím taky Nogitsune" řekla zase Cora. "To je pravda ale jak to uděláme?" zeptal jsem se.
"No musíme nejdřív Stilese přivést na jedno místo a pak bum a je po problému" řekl zase Liam.
"No jo ale jako ho najdeme" zeptal jsem se.
"No on asi bude v Derekově bytě, koukněte" řekla Malia. A ukázala nám kameru co tam Derek má a Stiles tam stál a mával na nás. "Musíme tam a hned" řekl jsem zase. Ale potřebujeme pomoc. Řekl jsem a šel jsem hledat dvojčata, po chvilce jsem našel Aidna jak se baví s Lydii a tak šli oba, pak jsme hledali Ethna.
Ten seděl venku na schodech a bavil se s Dannym. Tak ho Aiden zavolala a on hned přišel. "Co se děje" zeptal se Ethan. "No řekněme že máme problém a to je Nogitsune" řekl Liam.
"Aha a nás potřebujete abychom jí zabily?" zeptali se oba dva.
"No něco takového, ale musíte jí probodnout mečem" řekl jsem.
"Aha a kde ten meč seženeme?" zeptal se Aiden.
"No on je asi u Nemetonu" řekla Cora.
"Takže vy po nás chcete abychom šli a našli meč, potom zabily Nogitsune a to je vše?" zeptal se Ethan "Ano to je vše" řekl jsem a šel jsem s Liame a Lydii pryč, no k autu a jeli jsme v autě za Ethnem a Aidnem který jeli na motorkách.
Ethan
Takže my máme najít meč,potom zabít Nogitsune. Tak to to super plán. Tak jsme nasedli na motorky a jeli jsme k Nemetonu. Ano víme kde to je. Tak jsem jeli po silnici a potom jsem vystoupily a šli jsme pešky. "No jsme tady" řekl jsme a ostatní hned šli k tomu pařezu.
"Nic tu není" řekl Scott.
"Ale je" opravila ho Cora " a já to našla".
Přišla k nám a podala nám meč. Byl hodně ostrý a lesklý. "Tímhle teda ho máme zabít?"
"Ano tímhle" řekl Scott "A kde teď Stiles je?" zeptal se Aiden.
"No on je u Dereka v bytě" řekl.
"Tak jdeme ne?" řekl jsem a tak jsme teda šli, naseli jsme na motorku společně s Aidnem a jeli jsme. Tak když jsme tam dojeli tak jsme hned šli dovnitř. Stiles tam stál a koukal oknem ven, takže k nám byl zádama."Ááá už jste tu, to jste fakt rychlí" řekla Nogitsune. "Hle Stilesi pojď si promluvit" "Fajn Scotte co chceš" "No chci se ti omluvit" řekl jsem.
Scott
Okem jsem zahlídnul Aidna jak k němu jde tak jsem sním mluvil dál, když byl Aiden už u něj tak jsem kousek ustoupil. "Omlouvám se ti Stilesi, jiná cesta není" řekl jsem a Aiden mu čepel vrazil do břicha. On se skácel k zemi a nehýbal se. Tak jsme tam chvilku stáli a potom jsem chtěli odejít ale on se pohnul. "Ale ale Scott to bylo chytré ale liška je chytřejší, a navíc mě nezabijete tímhle obyčejným mečem, to chce jiný Scotte" řekl a potom vytáhnul čepel z břicha a hodil jí na zem.
Omlouvám se za krátkou kapitolu.
ČTEŠ
Adoptovaná (Teen Wolf)
FanfictionCo když Derek bude mít sestru??Co když si bude myslet že zahynula při požáru?? Ale co když nebude mrtvá, ale nic si nebude pamatovat? A co když se ona s nevlastními rodiči přistěhuje do Beacon Hills, a zjistí že je adoptovaná?? Vzpomene si??