Nogitsune

77 10 0
                                    

Stiles

Kdo je Nogitsune?

"Je to Liška a Nogitsune znamená prázdná, živí se chaosem, tragédii, konfliktem a bolestí ostatních"

Aha a proč jde po mě?

"To nevim ona jde po někom kdo má větší moc"

Aha

Ale to už jsem zase omdlela a byl jsem v bílé místnosti a ve prostřed byl pařez a ne něm  Nogitsune a usmívala se no jestli se to dá považovat za úsměv.

Šel jsem k ní a ona mi ukázala deskovku??

Ano nějakou hru ale nevim jakou a tak jsem si sednul a ona si klekla na proti mě a začali jsme hrát a ano pravidla vím ale nevím jak jsem se je dozvěděl.

Scott

Stiles najednou omdlel a tak jsem na něj volala ale nic  a tak jsme čekala až se vzbudí.

Seděli jsme a čekali  a on se po 40 minutách probral ale nebyl to Stiles neměl v očích tu jiskru štěstí.

Stilesi?

Kouknul se na mě a usmál se , potom vstal a šel k Derekovi "Válka teprve začne" a odešel.


Derek

Jak jsem to mohl dopustit vždyť je to můj bratranec.

Jak to vím no řekneme že jsem se koukal do rodného listu.

Moje matka měla sestru a ta její sestra si vzala Stilesova otce a tak jsme bratranci.

Ale nikdo jiný to neví a ani otec Stilese to neví.

Musím ho dostat zpátky a to za každou cenu.


Tak jsem vstal a šel jsem ven a tam viděl "Stilese" jak ojíždí.

Tak jsem si jenom povzdychnul a sednul si na schody a koukal do dály.


Omlouvám se za krátkou kapitolu.





Adoptovaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat