Stěhování

1.7K 56 8
                                    

Cora

Tak jsem se zvedla a šla do pokoje a lehla si na poste.

Ležela jsem takhle asi minutu a potom přišel otec.

"ahoj "

ahoj, řekla jsem

sednul jsi ke mně na kousek postele a mluvil.

"Budeme se stěhovat!

kdy?? zeptala jsem se

"zítra ráno, přestěhujeme se do městečka jménem Beacon Hills"

A proč??

"No máme tam nějakou práci tak proto"

aha

"tak jo tak zatím"

ahoj

Tak jsem se zvedla a šla si balit věci.

Chris

Tak jsem jí to řekl a odešel.

Šel jsem si dělat věci do garáže, mám tam zbraně atd...

No na ty vlkodlaky no ale  ona je taky vlkodlak ale my ji bereme jako svou dceru.

Cora

Tak jsem vstala z postele a šla si balit a  už bylo 7 hodin tak jsem šla na večeři, přišla jsem dolu a  sedla si ke stolu a otec přede mně dal jídlo tak jsem se teda nejedla a zase šla do pokoje a pustila jsem si na počítači nějaký film a pak asi po 1 hodině jsem šla spát.

DALŠÍ DEN...

Cora

Ráno jsem se vzbudila, vstala jsem omyla se a šla si odnést dolu kufry a tašky.

Dole už čekal otec a poklepával nohou tak jsem vzala tašky a odnesla je do auta  ale nejdřív jsem se nasnídala a otec taky a potom jsme mohly vyjet.

Jeli jsme a jeli a pořád jeli a asi po hodině jsem si všimla cedule s nápisem Beacon Hills.

Tak jsme projížděli a já koukala jak to tu vypadá a nebylo to tu špatný.

Tak jsme dojeli před velký dům zase.

No jo máme dost peněz.

Tak jsme vystoupily a vzaly tašky a šli dovnitř.

Vevnitř to bylo krásný, velký a moderní no prostě nádhera.

Tak jsem vyběhla po schodech a šla si najít pokoj a našla jsem ho hned.

Byl velký mněl jednu velkou skřín , velkou postel, stolek atd...

Tak jsem si vybalila a dali si věci do skříně.

Potom jsem si dala tašku ke skříni na zem a no prostě jsme si to udělala podle svého.

Victoria

Chris mi volala že už jsou v Beacon Hills a že se mám až budu mít po té pracovní cestě stavila.

Chris

Tak když jsme přijeli tak já jsem si šel taky vybalit tašky.

Potom jsem šel do garáže a tam si dal všechny pušky a ostatní nářadí.

A nakonec jsem si šel zdřímnout.

Cora

Ležela jsem na posteli a nudila jsem se tak jsem se rozhodla že se kouknu do tátovy pracovny teda jestli už má vybalený věci.

Tak jsem vstala a šla, když jsem tam došla tak jsem prohrabala všechny šuplíky a našla jsem něco zajímavého, můj rodný list a nebylo tam příjmení Argentová ale Healová(zase nevím jak se to píše)

Tak jsem to zkoumala  a zkoumala a pak tam bylo napsaný ADOPTOVANÁ.

Tak jsem se lekla a rozbrečela se.

Já nejsem jejich dcera.

Tak jsem to zase uklidila a šla si do pokoje a tam brečela do polštáře až jsem usnula.







Adoptovaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat