Les

990 42 3
                                    

Cora

Tak jsem seděla u počítače a když už bylo asi tak 10 hodin tak jsem šla spát, stejně zítra vstávám do školy.

.....

RÁNO

Tak jsem vstala a šla se nejprve oblíknout a potom namalovat a vyčistit si zuby.

Když jsem to mněla hotoví tak jsem šla dolu a tam už na mně čekal "táta", tak jsem ho pozdravila a šla do auta, on za chvilku přišel a jeli jsme.

Celou cestu bylo ticho,když jsme dojeli ke škole tak jsem otevřela dveře a hned šla do školy.

Když jsem došla do školy tak jsem musela k ředitelce aby mi dala školní rozvrh a ostatní věci a řekla mi číslo mojí učebny.

Když mi to řekla  číslo mojí učebny tak jsem ji šla hned hledat.

Hledala jsem jí asi 5 minut a nakonec jsem jí našla.

Tak jsem zaklepala  a ozvalo se "dále" tak jsem vstoupila a koukala na mně celá třída a v té třídě byl i Scott  se Stilesem.

Díky bohu že učitel nechtěl abych se představila třídě, tak jsem si sedla do volný lavice za kluky.

Stiles: Ahoj

Scott: ahoj Coro

Ahoj

"Prosím jestli je něco zajímavějšího než tato látka, tak nám to můžete říct"

"Prosím jestli je něco zajímavějšího než tato látka, tak nám to můžete říct"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ne děkuju.

"Tak dávejte pozor"

Ten učitel je vždycky tak  hrozně nepříjemný?

Stiles: Jo ,nato si zvykni.

Tak jsem pak už  se Stilesem nepromluvila protože by učitel zase nadával.

Když skončila hodina tak jsem  tu další mněla se Scottem , takže super.

A další hodiny byla Matika.

......

Celý den uběhl rychle a už byl konec školy.

Tak po škole jsem teda s klukama šla do lesa, i když jsem mněla jít domu.

Šli jsme teda do tmavého lesa, ale  i v noci byl dost tmavší.

 Tak jsme šli a šli až jsme došli k nějakému zbořenému domu, kluci šli ke dveřím a zaklepali ale nic tak to zkusili ještě jednou ale   zase nic tak jsme se už musela zeptat.

Kluci kdo tady bydlí nebo bydlel????

Scott: Tady bydlí Derek Hale

Aha, asi není doma tak můžeme jít ne.

Stiles: Asi jo

Tak jsme teda šli domu.


OMLOUVÁM SE ZA KRÁTKOU KAPITOLU.










Adoptovaná (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat