Peter
Seděli jsme vevnitř v domě a nikdo ani nepromluvil. Potom mě něco napadlo "Hele on je Stiles stále vlkodlakem?
"No jo, rituál jsme nedokončily" řekl Derek.
"Ale to z něj dělá ještě silnějšího, ne??" zeptal se Mason.
"Ano to bude silnější, je to vlkodlak a liška zároveň." Řekl Peter.
"Hele já si musím něco zařídit ahoj." Řekl Scotta a odešel.
Scott
Musím ho najít a dostat ho zpátky i jinak, alespoň na chvilku. Tak jsem nasedl do auta jel jsem pryč od domu. Jel jsem lesem a když jsem se dostal na silnici tak se přede mnou objevil Derek. Normálně jako duch se tu zjevil. "Ahoj Dereku, co je?.
"No jen mě zajímá kam jedeš" No nikam nejedu jen domů. "Aha a proto tak spěcháš?" No víš "Hele Scotte vím že jedeš za "Stilesem"" Tak jo,já jen chci mít zpátky kamaráda. "Já vím a tak pojedu stebou."
Tak otevřel dveře a nastoupil, potom jsme vyrazily ke Stilesovi domů.
Zaparkoval jsem před domem a šel jsem zazvonit, po chvilce mi otevřel Šerif.
"Ahoj Scotte co potřebuješ?" No jenom jdu za Stilesem. "Aha no tak pojď dál, je u sebe v pokoji"
Tak jsme šli dál a zamířili jsme si to ke "Stilesovi". Došli jsme ke dveřím a slyšeli jsem hlasy. Tak jsem chvilku poslouchali.
Ale hned jak jsem ztichly tak hlasy taky utichly a tak jsme otevřeli dveře a našli jsme "Stilese" jak sedí na posteli. A kouká do zdi.
Stilesi? zeptal jsem se opatrně.
Ááá Scott přišel.
Nogitsune.
Správně Scotte, konečně se na nás otočil.
Mám otázku.
Ptej se.
Na co ti je zrovna Stiles.
No on je jak to říct , ten správný člověk kterého jsem hledal.
Aha a co sním chceš udělat?
No nejprve se musí vzdát úplně, on si myslí že ho už nepotřebujete a tak je slabí.
Ale vždyť to není pravda.
Tak to si říkej jak chceš ale on tě neuslyší.
Tak to jsem se naštval a šel jsem zpátky k autu a Derek se mnou a jeli jsme zpátky."Scotte klid, něco se dá dělat". Jo já vím musíme ho zabít, to je jediná možnost jak Stilese osvobodit. Tak jsme celou cestu zpátky mlčeli.
Když jsme přijeli zpátky, tak před domem byli všichni a když nás uviděli tak se k nám rozešli. "Můžete nám říct kde jste byly?" zeptala se Malia.
No my jsme jeli za Stilesem. A no řekl nám že Stiles ( ten pravý Stiles :D) si myslí že na něj kašleme tak je prý slabí a pak bude pro Nogitsune lehčí vzít si jeho tělo.
"Musíme něco udělat, musíme" řekla Lydie a začala brečet.
"Musíme ho jedině zabít, tak ho zachráníme" řekl Aiden.
ČTEŠ
Adoptovaná (Teen Wolf)
FanficCo když Derek bude mít sestru??Co když si bude myslet že zahynula při požáru?? Ale co když nebude mrtvá, ale nic si nebude pamatovat? A co když se ona s nevlastními rodiči přistěhuje do Beacon Hills, a zjistí že je adoptovaná?? Vzpomene si??