~3~

38 18 0
                                    

Eu nu puteam sa fac altceva decât sa ma gandesc la un plan de evadare.
Peste un timp m-au dus si la "incaperea mea". Eram singura acolo.  Nu stiu de ce nu mai era nimeni.
–De ce nu mai e nimeni aici?
–Ca sa nu ai idei. Cine stie ce iti mai trece tie prin cap.
–Am in cap idei mult mai bune ca ale tale!
Dupa ce i-am spus asta m-a plesnit peste fata.
Eu l-am injurat.
–Oooo, vad ca tu nu te dai batuta.
–Nu! O sa fac orice ca sa scap toti copiii acestia nevinovati din infernul asta.
–Tu nu ai sa reusesti sa faci nimic. Poti sa te strofoci si sa te dai cu capul de toti peretii ca n-ai sa reusesti sa faci nimic,  mi-a spus el razand.
–Tu asa crezi,  dar nu stii de ce sunt eu in stare.
–Vaiiiii... Mor de frica, he, he, he!
–Razi tu, razi, dar o sa vezi ca cine rade la urma rade mai bine!
El nu mi-a mai zis nimic si a plecat.
Eu eram legata cu niste sfori, si incercam din rasputeri sa caut ceva taios in buzunarul de la pantaloni. Am gasit un ciob de sticla care nu stiu cum a ajuns in buzunarul meu. L-am luat si am incercat sa tai sforile. Era foarte greu de taiat cu ciobul de sticla, si in plus am incercat sa ma tai pe mana cu el si nu m-am taiat deloc.
Atunci a venit unul din baietii aia de vreo 16 ani.
Acuma chiar ca am intrat in bucluc. M-a vazut cand incercam sa ma eliberez si m-a tras de mana ca sa vada cu ce-am rupt sforile.
–Ciobul asta va disparea imediat. Daca nu ai asta nu mai ai cum sa scapi. O sa aduc baznici personali sa te pazeasca doar pe tine.
–Da' cum de nu ma pleznesti cum a facut celalalt?
–Uite ce e... nu mai pune atatea intrebari. O sa afli raspunsul cand va trebui. Doar nu acum...
Baiatul asta nu parea sa fie la fel ca ceilalti. Poate ma va ajuta sa scap daca îi dau si o mica recompensa.
–Stai! Nu pleca!
–Ce mai e?
–Ajuta-ma sa scap de aici! Te rog!
–Nu pot face asta, altfel o sa ma omoare.
–Eu stiu ca ai un suflet bun. Nu trebuie sa fii sclavul astuia. Uite, daca ma eliberezi iti voi da bani mai multi decat iti da ăsta.
–Nu prea cred ca ai atatia bani.
–Da? Asa crezi? Cu cat te plateste ăsta?
–Pai... 2 mil. de dolari pe luna.
–Iti ajunge daca iti dau 4 mil. de dolari?
–Pai daca asa zici tu... e perfect!
–Bine. Acum scoate-ma cat mai repede de aici!!!
–Dar sa stii ca daca nu te tii de cuvant, o sa regreti toata viata ta.
–Nu te mint. O sa vezi ca poti sa ai incredere in mine.
–Bine. Pai atunci o sa incerc sa gasesc un plan de evadare.

Brave and BadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum