-Nu cred că te-ar interesa. Oricum avem lucruri mai importante de făcut.
-Ok, dar nu știu dacă o sa mearga metoda ta, dar poți să incerci. Eu n-am nimic in potrivă. Oricum, ca să poți să-i furi lu' ăla sclavii așa cum ți-ai propus tu, trebuie să ai experiență.
-La ce te referi?
-Adică trebuie să înveți să te aperi.
-Stii ceva? M-am răzgândit nu vreau să mă comport ca o curvă. Prefer să-i omor pe aia direct. Eu nu o sa fac chestii din astea niciodată pentru că nu sunt o fata de care sa profite toți proștii!
-Ok, dar te-ai răzgândit cam repede, nu crezi?
-Și ce?
-Pai eu te plac, scumpo! Și ești prea buna că să-ți reziste ăia!
-Auzi? Ești cam nesimțit și pervers nu crezi? Nu o sa te las sa profiți de mine, dacă tu asta ai de gând să faci! Sa nu crezi că poți să faci ce vrei cu mine!
-Eu nu profit de tine, și nici n-aș face e asta! Doar eu te-am salvat. Dacă eu vorbesc așa nu înseamnă că vreau sa profit de tine.
-Și de ce îmi spui că sunt bună?
-Pentru că esti!
După ce mi-a spus asta s-a apropiat de mine. Eu l-am împins destul de tare, dar dupa l-am tras înapoi spre mine.
-De ce mă împingi așa?
-Că am chef și că vreau.
-Vrei cam multe!
-Da vreau. Îmi îndeplinești tu?
-Sigur, scumpo! Dar ești cam rea.
-Da sunt rea, pentru că așa e stilul meu. Eu nu sunt fițoasă ca celelalte fete. Și după cum vezi mă îmbrac doar în zdrențele astea negre, dar totuși sunt faine.
-Imi place și asta la tine. Urăsc fitoasele oricum, și le-aș plezni până ar cadea jos.
-E bine atunci! Ești ca mine:)
-Și...parcă vrei ceva de la mine, nu?
-Te vreau pe tine, să știi...și nu vreau ceva anume, dar nu o sa de întâmple nimic deocamdată, pentru că eu nu sunt genul ăsta de fată.
-Ok, dar tot o sa fii cândva a mea, ești prea bună ca să îți rezist!
-Pot fi oricând, pe tine nu o sa te refuz, dar sa nu exagerezi. Să nu crezi că o să fac ce-mi spui tu, pentru că fac ce vreau eu, ce-mi comvine mie.
-Ok, scumpo. Să știi că eu nu am intenții rele asupra ta. Nu fac prostii, dar depinde de tine daca vrei sau nu, să fie ceva intre noi.
-Eu.....vreau!
-Si atunci de ce refuzi?
-Pentru că........presimt că...o să de întâmple ceva foarte rău dacă facem asta.
-Nu o sa se întâmple nimic, pentru că eu o sa fiu mereu alaturi de tine și o sa te salvez atunci când o să fii in pericol, crede-ma, aș face orice pentru tine.
-Mersi. Se vede că îți pasă de mine, și ești foarte drăguț. Chiar dacă ești puțin cam pervers, eu tot te plac.
CITEȘTI
Brave and Bad
ActionIn aceasta carte este vorba despre o fata careia i-au fost omorati parintii de mica, si care se lupta cu toti criminalii pentru a face dreptate.