~7~

36 16 6
                                    

Eram bucuroasa că în sfârșit s-a terminat tot, sper. Acum trebuia să aflu cine mi-a omorât părinții.
–Trebuie să aflu cine mi-a omorât părinții, trebuie să fac dreptate! Șeful tău avea vreo afacere cu tatăl meu?
–Da. Dar nu șeful meu cel pe care l-am omorat, ci șeful întregii mafii. Pe ăla nu pot sa-l omor. Are o gramada de oameni care îi țin partea și poate să facă orice.
–Cum? Mafia asta are un sef și mai mare? Dar de ce mi-a omorât părinții... adică ce vina au avut ei, ca să-i omoare?
–Asta nu știu. Oricum eu sunt singurul care știe secretul asta, pentru l-am spionat.
–Pai și cum facem sa-l oprim?
–Cu bani, cu foarte multi bani. Ne trebuie bani că sa putem angaja niste oameni care sa ne tina partea. Oricum trebuie să avem mai mulți sclavi decat are el.
–Pai eu am bani să-i plătesc!
–Da, dar suma ta de bani nici nu se compara cu suma care ne trebuie că să plătim sclavii. Sau putem sa trecem sclavii lui de partea noastră, dar tot ne trebuie o grămadă de bani.
–Sau putem să-i tragem pe sfoară. Putem să-i păcălim sau sa le trimitem mesaje anonime cu amenintari.
–Nu prea cred că o sa mearga. Nu sunt atât de proști încât să cadă în capcana.
–Dar există și alte metode in care poți să-i tragi pe sfoară. Dar, numai eu pot face asta.
–Stiu la ce te gândești, nu-i prostești tu așa ușor.
–Asa crezi? Eu pot face orice vreau, și o sa insist până scot ceva de la ei.
–Te crezi bună la orice. Poate ești tu foarte buna da nu-i poți ademeni asa.
–La ce te referi când spui bună?
–Ca poți trage pe sfoară pe oricine.
–Ok, dacă așa spui tu.
Mi-a spus că sunt bună, dar poate nu în sensul ăla:)
–Nu e ceea ce pare:)
–Dar eu nu știu de ce nu vrei sa recunoști.
–Ce să recunosc?
–Ca mă placi. Mi-am dat seama.
–Ăăăăm.......
–Ce? Nu mai stii ce sa spui?
–Da bine m-ai prins. Da, recunosc că te plac, rău!
–Cum adică rău?
–Adică, ești bună rău!
–Nu-mi mai spune așa, nu-mi place!
–Da' de ce nu-ți place, vrei să-ți spun "scumpo", așa îți place?
–Da, așa îmi place! i-am spus eu incantata.
–Și ce-ți mai place ție in afara de asta? Nu-ți mai plac și alte chestii?
–Da, îmi plac chestiile cu tine!
–Si ce vrei sa faci cu mine? m-a întrebat el.

Brave and BadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum