–Sper sa fie cat mai repede. De ce rapeste copii baiatul asta?
–Pentru ca vrea sa-i duca in alta tara pentru... traficul de droguri.
–Si de ce trebuie sa rapiti copii si adolescenti pentru porcaria asta?
–Pai nu ma intreba pe mine ca nu stiu. Chiar daca stau cu el de cativa ani, dar el nu a vrut sa-mi spuna asta niciodata.
–Aaaa... ok.
–Bun. Deci eu ma duc sa caut o patura sau ceva lung ca sa te pot scoate pe geamul care duce in spatele spitalului.
–E perfect. E cea mai buna si usoara metoda de a evada.
–Da, dar problema e ca sunt bodyguarzi. Si pazesc toata curtea. Dar o sa-i omor.
–Ai curaj sa-i omori???
–Sigur. Am stat mult timp aici si am invatat sa ma apar.
–Esti asa sigur ca poti sa-i invingi pe toti de unul singur? N-ai vrea sa te ajut si eu?
–Nu e pentru tine. Nu-i dobori pe astia cu cateva pumnuri si catava suturi. Ei nu te doboara cu arme iar daca incerci sa-i dobori te stropesc cu acid sulfuric!
–Pe bune?
–Sa mor eu, de nu-i pe bune!
–Pai si atunci cum o sa-i dobori? Iti risti viata!
–Nu-mi pasa! Oricum vreau sa scap si eu de aici!
–Dar...
–Niciun dar! Ai incredere in mine. O sa vezi co sa scapam ambii teferi si nevatamati. Bun, deci ma duc sa aduc niste cearsafuri sau niste paturi.
–Ok.
Nu-mi venea sa cred. Baiatul asta chiar ca are curaj.
–Am adus niste cearsafuri ca sa le putem lega mai bine.
Am legat cearsafurile si dupa le-am scos pe fereastra. Eu am coborat prima, iar dupa a coborat si el.
–Uite, acolo sunt bodyguarzii. Avem noroc ca vorbesc cu cineva. Acum o sa ne punem planul in aplicare. Prefate ca plangi, ca sa para ca te duc la sefu'.
–Bine o sa incerc. Sper sa nu mor in chinuri groaznice.
–Nu o sa se intample nimic. Ai incredere in mine.
Am trecut pe langa bodygurzi neobservati, dar deodata se aude un strigat.
–Hey! Unde pleci cu fata puștiule.
–O duca la sefu'.
–A! Bine atunci. Succes!
–Mersi!
–Uite c-am scapat.
–Mersi mult ca mai salvat. Si iti spun sincer, ca esti foarte curajos.
–N-ai pentru ce.
–Acum sa-ti dau recompensa.
–Nu e nevoie. Nu-mi trebuie recompensa.
–Nu vrei nimic? Doar ai spus ca o sa regret daca nu-ti dau banii.
–Vreau o recompensa. Dar nu banii.
–Ce vrei?
CITEȘTI
Brave and Bad
ActionIn aceasta carte este vorba despre o fata careia i-au fost omorati parintii de mica, si care se lupta cu toti criminalii pentru a face dreptate.