6

153 11 6
                                    

Neskôr keď som sa vrátila do izby, Iveta už na mňa čakala. Samozrejme že som si nemohla ísť ľahnúť kým som jej všetko nevyrozprávala. V tú noc som spala lepšie než kedykoľvek predtým. Prežívala som svoju prvú lásku a nič viac mi ku šťastiu nechýbalo.

Nasledujúci týždeň sa náš vzťah s Robom ešte viac upevňoval a zlepšoval. To sa však nedalo povedať o lyžovaní. Po mojom prvom lyžiarskom som vedela povedať celkom presne že na druhý ma nedostanú ani párom volov. Robo s nami zvykol aj raňajkovať, obedovať a večerať pri jednom stole. Trávili sme spolu každú sekundu až si nás ľudia nevedeli samých predstaviť. Potajomky sme sa zakrádali do našich izieb a do noci sa rozprávali. Milovala som ho. Ja viem je to šialené však? Poriadne som ho ešte ani nepoznala ale uznajme si, kto pri láske rozmýšľa rozumom. A práve v tej dobe sa moje srdce neúnavne hlásilo o slovo. A ja som ho ochotne počúvala. Život bol predsa taký krásny! Posledný večer pred odchodom sme sedeli na zemi v jeho izbe a rozprávali sa. ,,Budeš mi veľmi chýbať." šepla som úprimne. ,,Aj ty mne miláčik." nežne ma pobozkal. ,,Dám ti email a číslo." navrhla som a vytiahla si diár a pero. Napísala som mu kontakt a podala mu papierik. ,,Ďakujem. Podáš mi ten diár?" spýtal sa. Prikývla som a podala mu ho. On doň úhľadným písmom napísal kontakt na seba. Vďačne som sa na neho pozrela. ,,Ľúbim ťa." vyslovila som prvýkrát. Prekvapene sa na mňa pozrel a vyčaril ten svoj dokonalý krivý úsmev. ,,Aj ja teba." šepol a objal ma.

.........................................................................................................................................................................................

Robo a Linda sú tu! :)

Viem že je táto časť krátka (príšerne krátka) ale cítila som potrebu to prerušiť práve na tomto mieste. Už nás čaká len jedna časť a bude to koniec tohoto príbehu.

Takže mám pre Vás otázky. Ako myslíte že dopadne ich láska? Čo sa stane ďalej? :D

Svoje názory píšte do komentárov. Budem sa tešiť. <3

                                                                       Vaša Kirsten


Topiaci sa snehWhere stories live. Discover now