7

157 12 7
                                    

Keď som mu na ďalší deň dávala zbohom, takmer som plakala. Nasadala som do autobusu s ťažkým srdcom.

Prešiel týždeň od príjazdu domov a Robo sa neozval. Rozhodla som sa mu teda napísať správu. Prešiel deň, dva a on mi neodpisoval. Asi má nejakú dôležitú prácu. Určite napíše. Keď však prešli ďalšie týždne, ba aj mesiace, vedela som že už nenapíše. Myslela som si že mi pukne srdce. Krvácalo ako ešte nikdy. Moja prvá láska sa skončila sklamaním.

O dva mesiace na to som sedela na svojej posteli a oproti mne sedela Iveta ktorá ma neprestala utešovať. ,,Zabudni na neho. Je to hlupák." šepkala. ,,Ako som mohla byť taká hlúpa?" zakvílila som. ,,Nebola si hlúpa. Zamilovala si sa. Na tom nie je nič zlé. Prídu ďalší, oveľa lepší." utešovala ma a prstom mi zotrela slzu. Zrakom spočinula na mojom ochrannom oku. ,,Nechápem prečo to stále nosíš!" zamračila sa. Neodpovedala som jej, ale odpoveď som poznala. Ten náhrdelník mi pripomínal že nemám len tak niekomu veriť. Niektorí ľudia si moju dôveru nezaslúžia. Milovala som Roba a on ma zradil. Povedal že ma ľúbi. Klamal alebo sa jeho láska roztopila ako ten sneh? Odpoveď som síce nepoznala, no pomaly som začala dúfať že ešte môžem byť šťastná. Iste. Nechal mi na srdci jazvu ktorú už nik nezmaže, no časom aj tá snáď vybledne. Čas zahojí všetky rany. Napokon mám úžasnú kamarátku ktorá stojí pri mne a pomáha mi. A za to som jej nesmierne vďačná.

.......................................................................................................................................................................

KONIEC!

Dúfam že sa Vám finále páčilo a že som Vás nesklamala. :D

Čo vravíte na to ako sa zachoval Robo?

A ešte jedna otázka. Chystám sa na pokračovanie príbehu o Linde ale chcem vedieť či by o to bol záujem. Pravdaže už to mám premyslené a chcem to písať ale bola by som rada keby ste sa v komentároch vyjadrili. :)

Keď bude uverejnený dám Vám vedieť sem. :)

Ďakujem za Vašu podporu, vďaka Vám sa mi ľahšie píše.

Dúfam že si prečítate aj moje ďalšie príbehy a budú sa Vám páčiť.

                                                         Vaša Kirsten <3


Topiaci sa snehWhere stories live. Discover now