|37: Meeting #1|

147 12 0
                                    

Dionne greep haar zwarte Eastpackrugzak die ze op de stoel naast haar had neergegooid. Ze was net aangekomen in het station waar ze af moest stappen.

Toen het voertuig volledig tot stilstand was gekomen, wilde ze er zo snel mogelijk uit geraken.
Een paar zetels verderop had een vieze oude man gezeten die een uur in de wind stonk. Het verbaasde haar dat hij zelfs werd toegelaten in dit openbaar vervoermiddel. Ze wist zeker dat hij de schone zetels had besmeurd met zijn vieze geur en kledij.
Als er niet zo veel mensen waren geweest, was ze gewoon van plaats gewisseld. Maar helaas.

Het moment dat haar voeten het beton van perron vijf aanraakten, voelde ze een siddering van opluchting door haar trekken. Jeremy en Enzo waren hier ergens. Ze waren hier ergens voor haar. Om haar in het echt te ontmoeten. Ze konden elkaar voor het eerst echt 'aanraken'.
Niks verkeerds bedoeld.

Net wanneer ze het hoofdgebouw, gemaakt van lichtgele bakstenen, betrad, ontving ze een appje.

_______________________

Frieserchat

Jer💦: DI

Enzooo: ONNE

Jer💦: DI

Enzooo: ONNE

Jer💦: DI

Enzooo: ONNE

U: Wat een energie jongens

U: Teamwork

Enzooo: Waar ben jeeee

U: Perron 5

U: Net hoofdgebouw binnen daar

Jer💦: IK WEET WAAR ZE IS

Enzooo: *SPRINT*

Jer💦: *SPURT*

U: *wacht*
_______________________

Een lach speelde om Dionnes lippen. Gekke jongens. Zoals altijd.

 how did this happen?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu