Μόλις άκουσα τον θόρυβο, σηκώθηκα και πήγα στην κουζίνα,και τι να δω την Ελλη στο πάτωμα και από την μύτη της να τρέχει αίμα.
Αμέσως πήγα κοντά της την άρπαξα στην αγκαλιά μου, πήρα τα κλειδιά του αμαξιου της και κατέβηκα κάτω, την έβαλα στο αμάξι και ξεκίνησα για το νοσοκομείο,
Σε λίγα λεπτά ειμουν στο νοσοκομείο. Παρκάρα το αμάξι την πείρα στην αγκαλιά μου και την πήγα μέσα. Αμέσως είχαν και την πείρα και την πήγαν μέσα. Εγώ έμεινα έξω, έκατσα στο πάτωμα.
Στο μυαλό μου ήρθαν τα λόγια της αδελφης μου. Βλέπετε όταν ειμουν 6 χρόνον είχα μια αδερφή ένα χρόνο μικρότερη από εμένα. Εκείνη την χρόνια γεννήθηκε και η Ελλη, της είχα μεγάλη αδυναμία και η αδελφή μου, η Αλίκη το έβλεπε αυτό. Δύο μήνες μετά οι γονείς μου έμαθαν πως η Αλίκη είχε καρκίνο και θα ζούσε. Λίγο πριν κλήση λοιπόν τα μάτια της, ζητήσε να με δει, όταν πήγα κοντά το μόνο που μου είπε είναι «Τώρα που φεύγω, θέλω να μου κάνεις μια χάρη. Θέλω να προσέχεις την Ελλη σαν να είμαι εγώ, μην επιτρέψεις ποτέ να πάθει τίποτα » και μετά εκλησε τα μάτια της μια και καλή.
Αμέσως άρχισα να κατηγορώ τον εαυτό μου πως δεν κράτησα την υπόσχεση που έδωσα στην αδερφή μου. Πονάγα πολύ μέσα μου.
Από την σκέψη μου με έβγαλε ένα χέρι στον ώμο μου ήταν ο γιατρός, αμέσως σηκώθηκα και σκουπισα τα δάκρυα μου.
Α:Γιατρέ μου, πως είναι η αδελφή μου
Για:Καλά είναι αγόρι μου. Θέλω να σε ρωτήσω κάτι, η αδελφή σου έχει κάποιο πρόβλημα
Α:Η Αλήθεια είναι πως πριν από 2 χρόνια, μετά από κάποιο σοκ, πάθενε νευρική κρίσης, η γονείς της την πήγαν σε γιατρό και αυτός της έδωσε φάρμακα, κάτι σαν ηρεμηστικα. Αυτό το ξανά έχει πάθει πρόσφατα.
Για:Ωραία, θέλω να μου φέρεις το βιβλιαριο υγείας και τα φάρμακα της.
Α:Εντάξει γιατρέ.
Ο γιατρός έφυγε, τώρα τι να κάνω, δεν θέλω να φύγω από εδώ. Το δρικα θα πάρω την Ανάστασια τηλέφωνα.
Α:Έλα Αναστασία συγνώμη για την ώρα αλλά θέλω να σου πω κάτι άλλα μην τρομάξεις!
Αν:Λεγε παιδί μου ?
Α:Είμαι στο νοσοκομείο, εγώ καλά είμαι αλλά η Ελλη.
Αν:Τι έχει είναι καλά.
Α:Καλά είναι τώρα αλλά θέλω κάτι.
Αν:Τι?
Α:Αύριο το πρωί θέλω μαζί με τους άλλους να πάτε στο σπίτι, και πριν πάτε στο πανεπιστήμιο να περάσετε από εδώ και να μου θέρετε το βιβλιαριο υγείας και τα φάρμακα της, τα θέλει ο γιατρός.
Αν:Εντάξει, τα λέμε αύριο.
YOU ARE READING
Ο Έρωτας για Τον Καθηγητή Μου
RandomΚωνσταντίνος Ένας καθηγητής χημείας που περνάει μετάθεση σε ένα πανεπιστήμιο στην Ρόδο.Ειναι 25 χρόνων, ψηλός,όμορφος και έχει υπεροχα ματιά. Προέρχεται από μια πλούσια οικογένεια και του αρέσει να κάνει γυμναστική. Ελλη Ένα κορίτσι 19 χρόνων όπου...