Κ"Και ξέρες κάτι εγώ τα πιστεύω αυτά.
Α"Ωραία,εγώ μαζί σου αλλά πρέπει να μιλήσουμε αυτά παιδιά και στην Έλλη. Όχι ότι είσαι ερωτευμένος μαζί της,ούτε ότι την έχεις σώσει, αλλά το ποιός είσαι.
Κ"Πρέπει να γίνει αυτό?
Α" Ναι .
Κ"Καλά.
Α"Θα τηλεφωνήσω στα παιδιά για να δούμε πού και πότε θα βρεθούμε.
Κ"Ένταξη κανόνισε το. Εγώ φεύγω,έχω να διορθώσω κάτι γραπτά. Μην ξεχνάμε έχουμε και το πανεπιστήμιο.
Α"Οκ τα λέμε για της λεπτομέρειες
Χαιρέτησα τον Μένη και έφυγα έπρεπε να διορθώσω τα γραπτά,με αυτά που έχουν γίνει έχω μείνει πίσω και δεν θέλω να έχω προβλήματα με το πανεπιστήμιο.Οσο αναφορά για την συνάντηση με τα παιδιά και την Έλλη,η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι αλλά πρέπει να μιλήσουμε,όχι για όλα μόνο για την Μαγιά.
Την άλλη μέρα
Αριστομένης
Σήμερα είναι Παρασκευή,θα κανονίσω να βρεθούμε αύριο το βράδυ στο σπίτι τής Έλλης και το δικό μου πλέον. Πρέπει κάποια πράγματα να μπουν στην θέση τους.
Α"Σωτήρα,γεια τι κάνεις.
Σ"Καλά είμαι Μένη εσύ καλά είσαι, η Έλλη καλά είναι?
Α"Ναι καλά είναι .Να σου πω είναι μαζί ό Βασίλης?
Σ" Ναι
Α"Ωραία,θέλω αύριο το βράδυ να έρθετε στο σπίτι μας . Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Σ"Καλά.Θα τα πούμε αύριο.
Α"Καλά.Τωρα έχει σειρά οι άλλοι.
Έλα Γιώργο τι κάνεις?Γ"Καλά είμαι εσύ η Έλλη καλά ?
Α"Καλά ,λοιπόν αύριο το βράδυ στο σπίτι μας μαζί με την Αναστασία,πρέπει να μιλήσουμε
Γ"Καλά,θα τα πούμε αύριο.
Ελλη
Ο καθηγητής σήμερα ήταν πολύ περίεργος . Πολλές φορές με κοιτούσε ,άλλες φορές ήταν αφηρημένος και δεν πρόσεχε καθόλου στο μάθημα. Δεν ξέρω τι είχε και τι τον απασχολούσε αλλα δεν ήταν καλά .
Η αλήθεια είναι ότι ανησυχούσα για αυτόν. Επιπλέον έχω ξεκαθαρίσει τα συναισθήματα μου για αυτόν,τον ερωτευτεί. Δεν ξέρω πως αλλά συνευει αν και οι σχέση μας είναι τυπικές, και παρά που μένουμε στην ίδια πολυκατοικία ένα καλημέρα και ένα καλησπέρα λέμε και αυτό λες και είμαστε στο πανεπιστήμιο,εκτός βέβαια από εκεί την φορά που με έσωσε από τον Χριστό και αυτό το θυμήθηκα μετά από κάποιες μέρες για το παλιός με έσωσε,αλλά από τότε η σχέση μας έχουν γίνει ακόμα πιο τυπικες . Τέλος πάντων,σήμερα ο Μένης μου είπε ότι θα έρθουν τα παιδιά για κάτι σημαντικό.
Σαββατο
Η ώρα είναι 8:30,ο Μένης εχει βγεί να πάρει ποτά. Ήπειρος πώς θα μας χρειαστούν . Με τα παιδιά έχει κανονίσει να έρθουν 10 η ώρα δεν ξέρω γιατί τόσο αργά αλλά μάλλον είναι πολύ σημαντικό. Κάθομαι στον καναπέ και χαζεύω στην τηλεόραση. Καποια στιγμή χτύπαει η πάρτα ,πάω να ανοίξω και ....................
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ο Έρωτας για Τον Καθηγητή Μου
DiversosΚωνσταντίνος Ένας καθηγητής χημείας που περνάει μετάθεση σε ένα πανεπιστήμιο στην Ρόδο.Ειναι 25 χρόνων, ψηλός,όμορφος και έχει υπεροχα ματιά. Προέρχεται από μια πλούσια οικογένεια και του αρέσει να κάνει γυμναστική. Ελλη Ένα κορίτσι 19 χρόνων όπου...