Μ"Έλα αγάπη μου ,τι κάνεις.
@
Α"Καλά είμαι. Ε θα έρθω στην Ρόδο.Τον λόγο θα σου τον πω από κοντά.Μ"Τέλεια νέα ,θα σου γνωρίσω και την παρέα μου .
Α"Ωραία θα τα πούμε την Παρασκευή το απόγευμα .
Μ"Οκ αγάπη μου. Καληνυχτα
Έλλη - Κωνσταντίν
Κ" Έλλη ακόμα να ντυθείς θα αργήσουμε ρε αγάπη μου .
Ε"Τωρα έτοιμοι είμαι πάμε.
Κ"Για να σε δω, τι Κυκλάδες που είσαι
Ε" Άσε τα γλυκολογα άι πάμε θα αργήσουν αρκετά στο σχολείο.
Ο καθένας πείτε το αυτοκίνητο του γιατί δεν θέλουμε να μας δει κάνεις γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.
Στο σχολείο είμαστε πολύ προσεκτικοί και εγώ αν και πολλές φορές χαζεύω τον Κωνσταντίνο, ευτυχώς που κάθομαι με τον Μένη και έτσι με συνεφέρει στην πραγματικότητα που βιώνουμε.
Αλλά και ο Κωνσταντίνος πολλές φορές χαζεύει αλλά ευτυχώς που υπάρχει το τηλέφωνο και του στείλω μήνυμα και ξυπνάει από το όνειρο του.
Γενικά τα πράγματα μετάξι μας είναι καλά δεν έχουμε προχωρήσει, γιατί δεν είμαι έτοιμη για κάτι τέτοιο ακόμα και ευτυχώς που με καταλαβαίνει και δεν με πιέζει σε αυτό το θέμα. Είμαστε χαρούμενοι και ευτυχώς που οι φίλοι μας μας υποστηρίζουν όλη ,ακόμα και οι καινούργιοιΒασίλης
Ξύπνησα πριν από την Σωτηρία και ήπια καφέ , έφτιαξα πρωινό για την αγάπη μου και της το πιγα στο κρεβάτι, αφού άλλαξα της άφησα ένα γράμμα που τα λέω ότι παω για τζοκιν .Πήρα το αμάξι και ξεκίνησα για την παραλία πού είχα ραντεβού. Όταν έφτασα κατέβηκα κάτω και πήγα στα βράχια,αλλά δεν ήταν κάνεις ,όταν άκουσα κάποιον από πίσω μου.
?"Καλώς τον ξαδελφο.
Β"Με τρόμαξες ρε κάθαρμα.
?"Συγγνώμη δεν το ήθελα.
Β"Ξέρεις γιατί είμαι εδώ και το θέμα. Τώρα τι θα κάνουμε.
?"τι εννοείς.
Β"Ενώ πρέπει να πούμε ότι είμαστε ξαδέλφια και ότι ακούσαμε εκείνη την ημέρα στη εταιρεία.
?"Δεν ξέρω εσύ τι λες να κάνουμε.
Β" Λοιπόν κάθησε, λέω να μην πούμε τίποτα προς το παρόν και μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε.
?"Εντάξει,τα λέμε , πρέπει να φύγω γιατί έχω δουλειά. Γεια σου ξαδελφε
Β"Ένταξη τα λέμε . Για σου Αλέξανδρε.
Αριστομένης
Σημερα είναι Παρασκευή στο πανεπιστήμιο όλα πάνε καλά και με τα παιδιά όλα καλά. Όλη έχουν τα τερι τους εκτός από εμένα που είναι Αθήνα,αλλά ευτυχώς έρχεται σήμερα .
Η μέρα πέρασε γρήγορα και ήρθε το απόγευμα,πήγα πήρα την Αριστέα από το αεροδρόμιο και πηγαμε σπίτι να την γνωρίσω στην Έλλη και στο Κωνσταντίνο. Ανοίγω την πόρτα και της κάνω χώρο να περάσει όταν ακούω.
Α"Κωνσταντίνε
Κ"Αριστέα
Τι γίνεται εδώ πέρα.
Γεια σας
Ξέρω δεν έχω ανεβασει καιφαλεο λόγου του καταραμένου του σχολείου.
Πήραμε βαθμούς έβγαλα 17/6. Καλά είναι .
Λοιπόν στο θέμα Ο Βασίλης και Ο Αλέξανδρος είναι ξαδέλφια
Και ο Κωνσταντίνος με την Έλλη τα έχουν χάσει.Αυτά για απόψε .,.....
Σύντομα με νέα γεγονότα ..........
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ο Έρωτας για Τον Καθηγητή Μου
РазноеΚωνσταντίνος Ένας καθηγητής χημείας που περνάει μετάθεση σε ένα πανεπιστήμιο στην Ρόδο.Ειναι 25 χρόνων, ψηλός,όμορφος και έχει υπεροχα ματιά. Προέρχεται από μια πλούσια οικογένεια και του αρέσει να κάνει γυμναστική. Ελλη Ένα κορίτσι 19 χρόνων όπου...