Η μέρες πέρναγαν η Αριστέα είχε φύγει και ρο πανεπιστήμιο είχε ξεκινήσει.
Το πρωι ξυπνησα στην αγκαλιά του Κωνσταντίνου, βλέπετε τα πραγματα έχουν αλλάξει ο Κωνσταντίνος μένει μαζι μου και ο Αριστομένης μένει δίπλα μας. Με τσ παιδια βρισκόμαστε κάθε μερα μετα το πανεπιστήμιο στο σπίτι μου η του Κωνσταντίνου. Βέβαια μέσαβμου κάθε μερα νοιώθω κατι, σαν προεστημα, φοβαμε μην γίνει κατι που θα μς ταράξει. Μετα το γραμμα που πήρα, φοβάμαι ανά και ρημ σκιά μου.
Τρρρριιιιιιιίνννννκκκ, αυτο το ξυπνητήρι θα το σπασω στο τέλος. Με τα χίλια ζόρια σηκώθηκα εκανα ενα μπάνιο και ξυπνησα τον Κωνσταντίνο.
Κ~ Ελα ρε μαμα ασε με να κοιμήθω.
Ε~ Χαχαχαχα, Κωνσταντίνε ξυπνά ρε αγάπη μου, θα αργισουμε.
Κ~Μμμμ τι εγινε, τι φωνάζεις πρωί πρωί.
Ε~Ξυπνα θα αργισουμε στο πανεπιστήμιο.
Ξ~ Καλα καλα.
Αφού σηκώθηκε ο Κωνσταντίνος, εστροσα το κρεβάτι μαςωξαι πήγα να ετοίμαστω.
Και ειμουν έτοιμη για να φύγουμε. Και τοτε βγενει ο Κωνσταντίνος,παιδιά ηταν πολυ ωραίος
Ε ρε τι έχω να τράβηξω σημερα στο πανεπιστήμιο, όλες οι λυσαρες θα πέσουν πανω του.
Αλλα και έννοια τους και ας τολμήσουν να κανουν καμία βλακεία και θα πάρω τους τα βγαλω τα μάτια. Τελος πάντων πήραμε τα πραγματα και φύγαμε.
Αμέλια
Σήμερα πήγα απο πολυ νωρίς στο γραφείο μου γιατι στο σπίτι πνιγομουν και δεν μπορούσα να κάτσω. Βρήκα μια καλή δικαιολογια για τον Κώστα και εφηγα, εξάλλου και αυτός θα πηγενε στην δουλεια του.
Της τελευταίες μέρες έχω ζαλάδες και φοβάμαι, έχω είδη αποβάλει μια φορά κσι δεν ξερω πως θα το αντιμετώπισω , αλλά πρώτα πρεπει να πάω σε ενα γιατρό να δω τι έχω και αν ειμαι έγκυος θα δω τι θα κανω, στο μυαλό μου έχω πολλα προβλήματα και τώρα που ο Κωνσταντίνος ξςεω ενα μέρος τής ιστορία υα πραγματα δεν είναι εύκολα. Ξερω πως ειπαρχουν ατομα που ξέρουν ρην αλήθεια αλλά σςν ξερω αν θα μιλήσουν.
Πρέπει να τους μιλισω εγω πρωτα μετά απο το γιατρό και πριν κανω μια κουβέντα με τον Κώστα.
Κάποια πραγματα θα πρέπει να λυθούν αλλιως..............
Συγγνώμη πού δεν έχω ανεβάσει κεφάλαιο, αλλά είχα κάποια προβλήματα, αλλά τώρα όλα ειναι καλα.
Πρωτα απο όλα Χριστός Ανέστη.
Δεύτερό στην Φότο απάνω ειναι ο πατέρας της Έλλης.
Τρίτο τελικά τι να έχει η Αμέλια, ειναι η δεν ειναι έγκυος, τι ξέρει και τι κριβει, τι φοβάται και ποια θέματα θα λυθούν.
BINABASA MO ANG
Ο Έρωτας για Τον Καθηγητή Μου
RandomΚωνσταντίνος Ένας καθηγητής χημείας που περνάει μετάθεση σε ένα πανεπιστήμιο στην Ρόδο.Ειναι 25 χρόνων, ψηλός,όμορφος και έχει υπεροχα ματιά. Προέρχεται από μια πλούσια οικογένεια και του αρέσει να κάνει γυμναστική. Ελλη Ένα κορίτσι 19 χρόνων όπου...