Multimedia da Fotoğraf çekimlerinde çekilen bazı fotoğraflar var ^^
Gözlerimi yavaş yavaş açtım Nehir le beraber uyumuşuz ve şuan birbirimize dolanmışız gerçek anlamıyla 'düğüm' olmuşuz Nehiri bu kadar kötü bir şekilde
uyandırmak istemiyordum o yüzden biraz bekledim.
Uyanmadı... (sabır taşıyor) Uyanmadı... (sabır taşıyor) Uyanmadı... (sabır taşıyor) Uyanmadı... (sabır taştı)
"Nehiiiir uyaaaaaaaaan aaaaaartıııııııık!" diye bağırdım öbür kızların hepsi uyandı bende ellerimi 'birşey yok' anlamın da salladım . Nehir "insan düzgün uyandırır be seni kardeşlikten reddedicem zalim" dedi yarı uykulu bir şekilde bende gülümseyerek "Ama ben de de peygamber sabrı var bebişim" dedim yavru köpek bakışı atıp.Nehir söylene söylene kalktı ve banyoya gitti.O çıktıktan sonra da ben gittim.Üstüme kısa tulum mu diyorlar adını unuttum herneyse onu giyindim ve klasik beyaz sporlarımı giyindim.
Nehir de her zamanki gibi havalı giyindi şort üstüne de siyah bol bir tişört ve üstüne de beyaz ceket giyindi.Ve siyah bol tişörtü içine sokuşturdu.Ha bu arada bugün serbest giyinme günümüz bazı günler oluyor.
Nehir e "Saçlarını tara toplamayacağını zaten biliyorum" dedim sonra taramayacağını anladım ve arkasına geçip taramaya başladım.Nehir 'yeter' anlamında kafasını sallayınca bıraktım.Bi anda bakışı bacaklarıma kaydı ve 'hayırdır bu ne' bakışı attı bende "Canım,aşkım,birtanem bu yeni ve çook rahat giysem" dedim şirin görünmeye çalışarak.Nehirle baya konuştuk bu konuyu ve bir anda anons yapılamaya başladı "sevgili öğrenciler herkes spor salonun da toplansın" bizde Nehir ile birbirimize anlamayan bakışlar attık.Spor salonuna doğru gitmeye başladık.
○●○
Bizi sıraya dizdiler.İki tane adam geldi ikisi de çok...ne bileyim böyle tuhaf bir hava vardı.Adamlar dan bir tanesi konuşmaya başladı "Merhaba değerli öğrenciler.Dergi kapakları için fotoğraf çekimlerimiz olacak.İki tane kız iki tane erkek seçeceğiz" ben heyecan dan yerim de duramazken Nehir bıkkınlıkla soluyordu.Bende Nehir e 'hadi amaa' baskıları atıyordum Nehir "tamam seçilirsek itiraz etmeyeceğim ama sende seçilmezsek üzülme" dedi bende yanaklarını mıncırmaya başladım "Teşekkürler canımın içi" diyip öpücük attım ve yanaklarını bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkiz Kalpler
RomanceHerkes için en önemli şeylerden biri aile değilmiydi? Nehir ve Masal için aile sözünün bir anlamı yok, çünkü onların bir ailesi yok. Onların birbirleri olmuştu ailesi. Anneleri daha 7 yaşlarındayken kendilerini terketti. Baskıcı ve ünlü bir avukat...