~-5-Okul Birincisi & Kutlama? (épée)~

65 6 0
                                    

Medyada Masal Erdem

~iyi okumalar~

---

Nehir Erdem

~2 gün sonra~

Dergide resmimiz çıktığından beri Ela ve Ebru'nun suratı, maymun kıçı görmüş gibiydi. Selim desen bence çok tipsiz çıkmıştı ama havasından geçilmiyordu! Ama benim şimdi 1.olduğumu görünce kesin çatlayacak!

Evet. Sınav sonuçları açıklanmıştı. Okul 1.si olmuştum. Masal'da listede kendini arıyordu. "Yaaa Nehirrrr ben yokummmm! " dedi Masal. Bende ona "Belki okul sıralamasına girememişsindir. Gel biz normal sınıf listesine bakalım. " dedim. Masal'da oflaya puflaya benimle geldi. Yürürken herkez bize bakıyordu. Aman iyiki bir dergide resmimiz çıktı be! Aaa doğruya. Tabi ben şimdi okul 1.side oldum.

Masal ile beraber sınıfa gittik ve listeye baktık. Herkezin gözü bizdeydi. Şimdi hepsini bir dövecem görcekler günlerini!

Biz listeye bakarken birden biri beni hızlıc çekti kolumdan. Tam onu dövmek icin hazırlanmıştımki beni coktan dışarı çekmişti. Bende, döveceğim insanın kim olduguna bakmak için yüzümü çevirdiğinde, karşımdaki Selim denen sümüksü şeyden başkası değildi.

"Ne yaptığını sanıyorsun lan?! " derken elimi havaya kaldırmıştım. Durduk yerde bu herif niye sinirliydiki?! "Sen ne yaptığını sanıyorsun?!"dedi bana bağırarak. "Ulan gerizekalı asıl sen ne halt yediğini sanıyorsun?! Durduk yerde beni çekiyorsun bide yaa! Malmısın demiycem çünkü malsın! " diye bağırdım.

Oda bana "Sen nasıl okul 1.si oldun?!" dedi bana. Şimdi anlaşıldııııı. Bunun derdi, yerini almammış. Ona aşağılayıcı bir sekilde bakıp bilmiş bilmiş dudağımı sola kıvırdım. "Haaaa anladımmm. Gerizekalı! olmanın suçunu bana atıyorsunnnnn. " dedim. Özellikle, Gerizekalı! yı bastırarak söylemiştim.

Sanki kendini tutarmışçasına yumruğunu sıkıp duvara vurdu. Çoğu kişinin gözünün üstümüzde olduğunu hissediyordum. "Kızım bak! Benim asabımı bozma!"dedi dişini sıkarak, Selim. Bende ona meydan okurmuşçasına "yoksa nolur oğlum! "Derken hoca geldi ve "sakin olun çocuklar! " dedi sesi hafif yüksekken.

Hoca bizi zorla sınıfa sokrken, biz habire birbirimizi itip 'nefret' bakışları atıyorduk. Sınıftaki yerlerimize oturduk. Bu gün guruplar açılıyordu. Ayrıca okul kraliçesi kayıtlarıda başlıyordu.

"İlk olarak. Nehir. Okul 1.si olmuşsun bu gerçekten cok güzel. Seni tebrik ederim Nehir. Daha yeni gelmene rağmen okul 1.si oldun. Ayrıca dergide çıktınız. Ve tabii Nehir'in spordaki başarıları. Bunun için belki bir kutlama yapabiliriz. " diyerek gülümsedi öğretmen.

Masal bana doğru eğildi ve fısıldadı "yaaaa bu harika değilmi Nehirrrr. " dedi. Bende ona "evet. " dedim ve gülümsedik.

Bu tabikide harikaydı. "Şimdi herkez spor salonuna. " dedi hoca. Sonuçta ders buydu.

---

Soyunma odasında üstümüzü değiştirdik. Okulun kendi spor forması vardı. Kolları siyah, geri kalanı beyaz bir tişört. Ve beyaz ipleri olan siyah bir şort. Masal, saçımı zorla at kuyruğu yaptı, ve kendi saçınıda. Masal habire eşorfmanların siyah olmasından söylende. Ben ise şortun kısa olmasından. İkidebir Masal'ın şortunu çekiştirdim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İkiz KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin