Kysset :-*

2.8K 48 3
                                    

SORRY!!! Jeg ikke har lavet den anden endnu, har bare glemt det fordi der er så mange ting at huske i øjeblikket. Men her er nr 2 :)

Jeg vågner og kigger til siderne. "Hej!" Siger en stemme.

Jeg kigger rundt, og ser så at det er Justin Bieber. "OMG ER DU JUS JUSTIN BIEBER" råber jeg, men inden han når at svare er jeg løbet over til ham for at give ham et kram. "Nå har du sovet godt?" Siger Justin med et smil på læben. I begynder begge to at grine. "Tænk at jeg sidder i et fly med dig" siger jeg ,og jeg bliver helt overrasket da Justin siger "Tænk at jeg sidder i et fly med så en smuk pige" jeg bliver helt rød i hoved og smiler. "Øhhhmmm hvad hedder du?" Siger Justin smilende. "Jeg hedder D/N". "Smukt navn". "Skal vi ikke lige tage et billede?" Siger jeg. "God ide så kan jeg lægge det ind på Instagram. Han tager sin mobil op og skal lige til at tage billedet men så siger han. "Du må gerne kysse mig på kinden hvis du vil" og blinker til mig. Jeg kysser ham på kinden men Justin når at for drejet hoved. Så vi kysser.

Han lægger det ud på Instagram, der går ikke særlig lang tid før der kommer nogle kommentar. Jeg læser nogle af dem højt inde i mig selv. ""Nårrrrr Justin"","""Gal en Playboy"",""Hvem er hun?"",""heldige tøs"",""Tænk hun gider han kysser jo med ALLE!"". Jeg læser også nogle af dem højt for Justin, men han virker lidt ligeglad med det.

--------------------------------------------------------------__

Senere

Min mobil ringer så jeg tager den. "Hallo" siger jeg stille. "FUUUCK ER DU SAMMMEN MED JUSTIN!!" Råber min veninde ind i røret, faktisk så højt at Justin kan høre det. "Øøøhmm ja"

"SHIIIT HVORDAN". "Lad mig tale med hende siger Justin" jeg giver ham røret, og Justin går ind i et andet rum.

Da der er gået 30 min. Er Justin ikke kommet tilbage, men Ryan og Liv kommer over til dig. "Vil du være med til at se en film med os?" Spørger Liv. " ja selfølgelig" siger jeg. I beslutter jer for at se -LOL-. Da der er gået 30 min mere kommer Justin tilbage. Han giver mig min Mobil og kysser mig på kinden. Han sætter sig sådan at (Justin sidder ned med lidt mellem rum mellem benene, og i mellem rummet sidder jeg. Håber i forstår)

Da filmen er færdig, er liv træt så hun lægger sig til at sove.

Ryan har bare brug for at slappe af, så han sætter sig over på et andet sæde og hører noget musik.

"Nå så der kun os to" siger Justin og smiler til dig. I ligger jer ned ved siden af hinanden. "D/N jeg havde slet ikke regnet med at det her ville ske, altså dig og mig. Men da jeg var færdig med at snakke med din veninde, tænkte jeg lidt over det. Jeg ved godt at jeg er kendt, og jeg ved godt at det er lidt underligt når vi kun har været sammen i 5 timer. Men jeg kan rigtig godt li' dig" siger Justin og smiler. I begynder at kysse og Justin lægger sig oven på dig.

~~~~~~~ved godt at den ikke var sååå lang men regner med at skrive vidre i weekenden. Jeg LOVER at der ikke går 100 år igen, men håber i kunne lide den.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I just want you (Justin Bieber) (Dansk)Where stories live. Discover now