Du åbner døren og ser....
"JUSTIIN!!" Råber du og hopper i favnen på ham.
"Er du rejst helt til Danmark for at se mig?".
"Ja, og for at få dig med hjem."
"Det vil jeg gerne, men jeg kan ik' Justin min mor og far dræber mig".
"De kan ikke dræbe dig, hvis du er sammen med mig".
"Kom ind, og lad os bare nyde dagen."
Justin kommer med ind og op på dit værelse. "Skal du ikke i skole?".
"Fuck det, du er her".
I kigger hinanden dybt ind i øjnene. "Hvorfor besluttede du dig for at tage hele vejen til lille Danmark for at se mig?".
"Fordi jeg elsker dig". Svarer Justin og giver dig et kys på kinden.
"Nå du har da et par plakater af mig hva'". I begynder begge to at grine lidt over det.
Lidt tid efter ligger i vare i din seng, og hygger lidt, ser tv og spiser noget slik.
"Rygterne spredes hurtigt"
Justin rækker sin mobil til dig, på facebook, instergram, Twitter og nyhederne og alle de der sider står der et eller andet med: "Justin Bieber er i Danmark" eller "Justin Bieber og kæresten er gode venner igen".
"Justin ligger lang tid og bare glor på sin mobil efter du har givet ham den.
Du skubber mobilen ud af hans hænder og ligger dig oven på ham.
Du kigger dybt ned i hans øjne.
"Jeg tager med tilbage".
Justin sætter sig op, "jamen hvad med din famile og din skole.
Gymnasiet kan jeg altid fortsætte, og min famile.......". Du rejser dig op fra Justin "nå nu nu alle ved du er her, vil du så ikke med ud og se området?". "Ved ikke om vi kan".
"Kom nu skat, please?".
"Okay fint, kun for dig mus".
Du gir' ham et kys på kinden, og i begge går neden under for at tage jeres sko på.
~~~~~~~~~ 5 timer efter~~~~~~~
"Endelig!?" Siger Justin. Efter at i er kommet væk fra alle mennesker.
"Det var det meget sjovt at få taget billeder." Siger du. "Ja men ikke når alle paperratzierne (staves) kommer".
I kommer ind af døren, og lige foran jer står dine forældre.
I får begge to et shok. "Øhhmm Hej" siger du. "Hvorfor har du ikke været i skole idag?!" Spørger din far.
Du kigger på Justin, "jeg ville gerne lige tale med hende" siger Justin og prøver at redde din røv. "Jeg troede at ALT mellem jer var overstået". Siger din far meget bestemt.
Du skal lige til at hidse dig op, men det har du ikke lyst til at gøre foran Justin.
"Mr må jeg ikke nok tage hende med til USA igen?" Siger Justin.
"Nej på ingen måde".
"Kom nu far, please".
Din mor trækker din far til side, i kan så småt høre hvad de siger.
"Hvor lang tid har hun ikke gerne møde Justin, og nu er de kærester".
"Jamen hvad med hendes skole?" (Din far går meget op i at få en god uddannelse og et godt job.
"Kom nu far" siger du.....
Der er helt stille indtil din far siger.
YOU ARE READING
I just want you (Justin Bieber) (Dansk)
FanfictionDet handler om en pige og hendes familie som skal flytte til USA i 2 år. Men fordi at der ikke er nok plads i det ene fly, bliver dig og din lillesøster (Liv) nød til at rejse i et privatfly. I er lidt bange for hvem i skal flyve med, men senere på...