SummerSpeaciel 3: Måske starten på en hel normal dag.

1K 34 2
                                    

Jeg vågner op, og ser at Justin ikke ligger ved siden af mig. Men jeg begynder bare stille og roligt,med at gøre mig klar. Da jeg er færdig kommer går jeg op i køknet, og kan se at Justin sidder der med sin bedstemor. "Godmorgen solstråle". Siger Justin's bedstemor. "Godmorgen". Siger jeg. Jeg går hen til Justin og giver ham et kys, og sætter mig på skødet af ham. "Har du sovet godt baby?". Du nikker.

~~~~~~~~Nogle timer efter~~~~~~~

Det ringer på døren, og ind af døren kommer Jeremy, Jaxon, Jazzy og Pattie. Jeg går ud og siger Hej, til dem alle. For de er jo på en måde min nye familie. Da vi har siddet og snakket lidt......
"Jeg vil i LEGELAND". Råber Jaxon, imens han løber igennem huset.
"Jaxon det kan vi ik' idag". Siger Jeremy. "Jeg vil også i LEGELAND". Siger Jazzy. "Vi kan da godt tage dem med i LEGELAND, ik' skat?". Siger Justin.
"Jo selfølgelig, det kunne være hyggeligt".

Ikke lang tid efter, sidder i ude i bilen og er på vej. Justin tager er billede af os alle sammen, og poster det på Instergram og skriver "Funny Day Today".
Det var nok ik' det bedste for da i kom frem, var der fyldt med fans. (Vi kunne næsten ingen gang åbne bil døren.

I SummerSpeciel 4: for du af se, om vi nogensinde kommer ind i legelandet. Eller hvad der sker hvis de går ud. Jeg kan love jer at der sker noget vildt, med en af dem!!!
Husk og Steeeem! Og ha' en god dag.

I just want you (Justin Bieber) (Dansk)Onde histórias criam vida. Descubra agora