"Hvad skal vi?" Siger du.
"Pak nu bare dine ting baby".
"Nej ikke får jeg for af vide hvad vi skal".
"Kan jeg ikke forklare dig det i bilen?"
Du tar' din taske, og pakker nogle forskellelige ting. For du ved jo ikke hvor i skal hen.
I går ud af dit værelse. Lister ned af trappen, og går ud af døren.
Justin tager din taske og ligger den i bagage rummet. Du sætter dig ind på forsædet, ved siden af Justin. Justin begynder at køre. du kan ikke rigtig se hvor i skal hen, for det er så mørkt udenfor. "Justin, en forklaring nu!...".
"Vi er der lige om lidt". Siger Justin rigtig til dig, og smiler.
Justin standser bilen, uden foran lufthavnen....
"Justin, det kan vi ik'". Siger du, for du VED at dine forældre bliver MEEEGA sure på dig.
"Det er ikke det du tror baby".
"Hvad med min taske?"
"Den skal du ikke bruge.."
Justin tager din hånd og går ind mod lufthavnen.
Der er RET mange der ser Justin, og vil ha' taget billede og ha' en autograf.
Men heldigvis har Justin, taget en af hans bobygards med.
Justin fører dig hen til, vente terminalen. (Der hvor man venter på folk, når de lige har været ude af rejse og kommer hjem).
"Hvem venter vi på?" Siger du, og kigger lige ind i Justin's øjne.
Justin pejer ud og du ser.....
Madison, Alfredo, khalil, Lilza, Scooter, Ariana og Ryan.
Du kigger på Justin som står og smiler. I løber begge over til dem, og siger Hej og alt det der til dem alle.
Og nu kommer der flere fans som gerne vil ha' billeder.
Men Justin siger at i skal nå noget, meget vigtigt.
I bliver delt op i to biler, og køre hen mod et eller andet sted du ikke ved hvor er.
Bilen standser, du kan se der holder en masse biler udenfor.
Justin's mobil ringer, så han går lidt væk fra jer.
Du står bare og snakker lidt med Alfredo imens.
"Hvem var det?". Spørger du om.
Men Justin svarer ikke.
Alle de andre begynder at gå ind i en bygning.
Du skal lige til at gå med, men stopper dig.
Han kigger dig dybt ind i øjnene.
"Du forstår det hele lige om lidt". Justin tager din hånd og i går ind i bygningen.
Der er helt mørkt, i kan ingen ting se.
Så Justin bruger sin Mobil lommelygte til at lyse jer frem. I når gen til en dør. "Der her er kun til dig. Siger Justin og åbner døren.SLUUUUUT!!!! Håber i kunne lide den.....!!... Husk at STEEEM!!
I må meget gerne fortælle til jeres venner eller andre i kender om historien.
Taaaaak på forhånd!!
YOU ARE READING
I just want you (Justin Bieber) (Dansk)
FanfictionDet handler om en pige og hendes familie som skal flytte til USA i 2 år. Men fordi at der ikke er nok plads i det ene fly, bliver dig og din lillesøster (Liv) nød til at rejse i et privatfly. I er lidt bange for hvem i skal flyve med, men senere på...