Jeg har valgt at starte dagen efter, der hvor den sidste imagine sluttede... Men nu kommer den!!!!
Jeg vågner op, Justin ligger ikke ved siden af mig mere. Men jeg kan høre bruseren, så jeg tænker at det nok bare er fordi han er i bad.
Jeg står op og begynder stille roligt at lægge makeup og pakke, da vi senere rejser hjem til USA.
Jeg går neden under Justin's bedstemor står i køkkenet og er i gang med at bage sammen med Jazzy og Jaxon (selv om det er lidt svært for Jaxon, at bage med 1 hånd).
~~~~~~~~~ 5 timer efter ~~~~~~~~
Der er faktisk ikke så mange i lufthavnen, så vi kan gå lidt rundt.
Og som jeg plejer har jeg Justin på slæb. Han begynder at blive lidt træt, da vi når til Mac butikken.
Der begynder at komme flere og flere i lufthavnen, så vi bliver nød til at gå ned i V.I.P rummet.
Ikke så lang tid efter, går vi ud i flyet og sætter os.
Det er dejligt når vi kun er os to, helt mudders alene med Justin er det bedste.
Der er ikke så langt til New York som er vores første stop for os. Jeg sover faktisk næsten hele turen.
Jeg vågner først op da flyet lander, og når vi skal til at ud til alle de paperratsier (staves) som stiller alle mulige dumme spørgsmål. Jeg orker det ikke!
Vi kommer ud af flyet, og som jeg forud sagde var der fyldt. Der var ikke bare lidt proppet, der var stoppet med mennesker.
Alle råber i munden på hinanden, med spørgsmål.
"Skal vi svare på nogle af dem?" Spørger jeg Justin.
Justin nikker "det må vi hellere".
"Er det sandt at du har gjordt D/N gravid?"
"Det for i at se" siger Justin, små griner lidt og smiler til mig.
"Hvor lang tid holder det her forhold så Justin?"
Justin griner igen lidt da han svarer "tja... For håbeligt for evigt".
"D/N hvad siger du til Selena?"
"Hun er en af mine bedste veninder, hun forstår mig altid. Og vi kan snakke om ALT..."
"Også om Justin?" Spørger de igen
"Ja selfølgelig han er sådan en stor del af os begge".
"Men hvad siger du til de to piger?"
"De betyder alt" siger Justin og kigger over på mig, og smiler og jeg smiler selfølgelig tilbage til ham.
"Hvis du skulle vælge imellem de to hvem ville du så vælge?".
Justin hiver mig i gemmen hele menneske flokken.
Ham der stillede det spørgsmålene, følger efter os. Men Justin bliver ved med at, trække i mig.
"Du kan måske ikke vælge?"
"Eller elsker du måske Selena mere?"
"Justin lad nu vær med at udnytte hende!"
"D/N er det rigtigt at dig og Selena planlægger hævn mod Justin!"
Jeg hiver mig til bage til hende der stillede spørgsmålet. "Undskyld hvad sagde du?"
Justin prøver at hive mig væk, men jeg bliver stående.
"Jeg sagde... Planlægger dig og Selena hævn mod Justin?". Sagde hun igen.
"WTF hvorfor skulle vi gøre det!, det kan godt være at mig og Selena er rigtig gode veninder" Jeg når ikke at sige mere før hun afbryder mig med "Bedste veninder".
"Så siger vi det, MEN HVORFOR FAMDEN SKULLE VI PLANLÆGGE HÆVN MOG HAM??".
Justin for endelig trukket dig væk, selv om du faktisk gerne ville diskutere videre.-----SLUUUT-----
Håber i kunne lide den!
I kan glæde jer til den næste som cirka kommer i slutningen af denne her uge eller starten af næste uge. Jeg vil prøve at gøre dem lidt længere, men jeg kan ikke love noget.
Så vil jeg også sige at hvis jeg for 16 k læsere inden Juleferien kommer der også en Jule/Christmas speciel..... ❤️
Knuzz
KAMU SEDANG MEMBACA
I just want you (Justin Bieber) (Dansk)
Fiksi PenggemarDet handler om en pige og hendes familie som skal flytte til USA i 2 år. Men fordi at der ikke er nok plads i det ene fly, bliver dig og din lillesøster (Liv) nød til at rejse i et privatfly. I er lidt bange for hvem i skal flyve med, men senere på...