Justin læser hvad der står: "Jeg prøvede jo bare at hjælpe hende udtaler Madison Beer.
"Det er da ikke så slemt" siger Justin "jo prøv at kigge længere nede"
Justin læser op: "Jeg vil ALTID støtte Selena, frem for D/N ". "Madison, det ved jo godt ikke er rigtigt".
Madison trækker Justin til side.
Du åbner bladet.......... Og ser der er et billede af Madison og Selena, og du kan se det nyt. For den dag Madison var hjemme hos dig. Hun havnede nemlig samme tøj på og sko på og smykker. Hendes hår sad på samme måde, ALT VAR DET SAMME!!!.
"Fuck" siger du, men meget lavt så de ikke kan høre det.
Du læser hele artiklen og bladre over på næste side.
Du bliver helt chokeret.....
Da du ser at billede af Justin og Selena, og et af dem alle tre.
Du læser igen hele artiklen og bladre over på den næste side, og der bliver du seriøst chokeret.
I overskriften står der: "Justin og Selena er sammen igen".
Du ser billede af Justin og Selena hvor de ligger ned på en liggestol på en strand. Og det værste var at de lå oven på hinanden og kyssede.
Og igen kan du se at billede er nyt.
Du ved ikke rigtigt hvad du skal gøre eller sige til Justin og ingen gang Madison, som Bernstein var din bedste veninde. Du sidder lidt og tænker over hvad du skal gøre.
Faktisk mest har du bare lyst til at tage tilbage til Danmark.
Men du for en ide.
"Jeg skal lige ordne noget" siger du til Justin. Han når kun lige at svare "okay babe" inden du er væk. Du skynder dig ud fra hotellet, og får fat i en taxi.
Du siger adressen du skal til, og chaufføreren begynder at køre.
"Må jeg spørge den unge dame om hvorfor hun skal hjem til Selena Gomez?"
"Lang historie". Svarer du.
"Jamen fint fint, vent er du ikke D/N?"
''Øhhhmm jo''. Siger du
"Må jeg så ikke få din autograf, min datter er helt vild med dig".
"Jo selfølgelig" sige du, og skriver den.~~~~~~~ ca. 20 min. efter.~~~~~~~~
''Så er vi her". Du rækker ham nogle penge.
"Nej dem vil jeg ikke ha', du har givet mig din autograf og du har været en fornøjelse at køre med. Du lægger pengene på bagsædet, for du synes at han skal ha' noget for det.
"Tak for turen" siger du og stiger du af taxaen. "Huset ligger lige det over" siger han og peger. "Tak''.
Du går hen mod huset, du går den vej så du kan se hendes have først.
Du ser at hun ligger ude ved poolen, på sin liggestol og slikker sol.
Du går rundt om huset og hen til hoveddøren.
Du ringer på, men der er ingen der åbner. Du ringer på flere gange, du kan høre en stemme inde fra huset. "Rolig nu, jeg kommer og åbner nu".
Selena åbner døren og ser dig, hun skal lige til at lukke døren igen. "Vent" siger du. Og heldigvis åbner Selena døren helt igen.
"Hvad vil du her?" Siger hun.
"Jeg har brug for at tale med dig"
"Hvis det er om Justin kan du lige så godt gå igen, for ham gider jeg ingen gang at tale om".
"Jeg vil ikke kun tale om Justin, jeg vil tale om ALT".
"Okay kom ind, men det er altså ikke fordi vi bliver bedste veninder af det her". Siger hun og smiler til dig.
Du får en besked fra Justin, hvor der står: ''Hvor er du, jeg ef bekymret for dig".
YOU ARE READING
I just want you (Justin Bieber) (Dansk)
FanfictionDet handler om en pige og hendes familie som skal flytte til USA i 2 år. Men fordi at der ikke er nok plads i det ene fly, bliver dig og din lillesøster (Liv) nød til at rejse i et privatfly. I er lidt bange for hvem i skal flyve med, men senere på...